کد خبر: 492889
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۴ ۱۳:۳۰:۰۰
| |

منصور حقیقت‌پور، فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

بیانات رهبری حکم حکومتی برای لاریجانی بود/ صداوسیما باید زمان از دست رفته 2 هفته‌ای را درباره آقای لاریجانی جبران کند/ ستادهای علی لاریجانی به محض اعلام شورای نگهبان فعال می‌شوند

منصور حقیقت‌پور بیانات رهبر انقلاب درباره ظلم به برخی از رد صلاحیت‌شدگان را نوعی حکم حکومتی و خطاب به شورای نگهبان خواند و گفت که مطالبه رهبر انقلاب درباره جبران جفای روا شده به برخی رد صلاحیت‌شدگان نباید روی زمین بماند.

بیانات رهبری حکم حکومتی برای لاریجانی بود/ صداوسیما باید زمان از دست رفته 2 هفته‌ای را درباره آقای لاریجانی جبران کند/ ستادهای علی لاریجانی به محض اعلام شورای نگهبان فعال می‌شوند
کد خبر: 492889
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۴ ۱۳:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| منصور حقیقت‌پور بیانات رهبر انقلاب درباره ظلم به برخی از رد صلاحیت‌شدگان را نوعی حکم حکومتی و خطاب به شورای نگهبان خواند و گفت که مطالبه رهبر انقلاب درباره جبران جفای روا شده به برخی رد صلاحیت‌شدگان نباید روی زمین بماند.

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره بیانات رهبر انقلاب مبنی بر این که «در جریان عدم احراز صلاحیت، به بعضی از کسانی که احراز صلاحیت‌شان نشده بود، جفا شد» گفت: آقای لاریجانی در برابر تهمتی که به او زده شد سر تمکین فرود آورد و باید قدردانی کرد از رهبر انقلاب که به یاری مظلوم آمدند.

او تاکید کرد: آنچه امروز رهبر انقلاب گفتند حکم حکومتی بود که با توجه به ظلم روا شده در حق برخی افراد شورای نگهبان شرعاً مکلف است مساله را مورد بررسی قرار داده و اعلام موضع و نظر کند.

حقیقت‌پور با بیان این که شورای نگهبان یا با بیانیه به این حکم حکومتی لبیک بگوید یا جلسه‌ای برای بررسی دقیق این مساله تشکیل دهند، افزود: رهبر انقلاب در این صحبت با یاری مظلوم تاکید کردند که هم عوامل گزارش‌دهنده خطا کردند هم تصمیم‌گیران.

او ادامه داد: آقا حکم شرعی فرمودند که این جفا باید شرعاً و همه‌جانبه جبران شود. شورای نگهبان یا فرمان آقا را حکم حکومتی تلقی کند یا در جلسه با توجه به ظلم روا شده رفتار و تصمیم گیری کند.

حقیقت‌پور با توجه به گذشت 2 هفته از زمان فعالیت‌های تبلیغاتی گفت: صداوسیما باید جبران کند؛ 2 هفته از ما گرفته شد و از دست رفت و ما خواستار این هستیم که این مساله به نفع ما جبران شود.

او ادامه داد: آقایانی که با بی‌تقوایی برای رسیدن به پاستور مسابقه دادند و در این روند بی‌اخلاقی کردند، خجالت بکشند و مردم نیز آنهایی که آبروی بیت داماد شهید مطهری را بردند، بشناسند.

حقیقت‌پور خاطرنشان کرد: تمام دوستداران دکتر لاریجانی آماده باشند بعد از اظهارنظرهای شورای نگهبان تمام ستادها بر مدار اخلاق فعال می‌شوند.

چکیده گفت‌وگو با منصور حقیقت‌پور

*آنچه امروز رهبرانقلاب گفتند حکم حکومتی بود که با توجه به ظلم روا شده در حق برخی افراد طرح شد.

*شورای نگهبان شرعاً مکلف است مساله را مورد بررسی قرار داده و اعلام موضع و نظر کند.

*رهبر انقلاب تاکید کردند که هم عوامل گزارش‌دهنده خطا کردند هم تصمیم‌گیران.

*آقا حکم شرعی فرمودند که این جفا باید شرعاً و همه‌جانبه جبران شود. شورای نگهبان یا فرمان آقا را حکم حکومتی تلقی کند یا در جلسه با توجه به ظلم روا شده رفتار و تصمیم‌گیری کند.

*2 هفته از ما گرفته شد و از دست رفت و ما خواستار این هستیم که صداوسیما این مساله را به نفع ما جبران کند.

*آقایانی که با بی‌تقوایی برای رسیدن به پاستور مسابقه دادند و در این روند بی‌اخلاقی کردند، خجالت بکشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها