کد خبر: 492893
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۴ ۱۳:۴۴:۰۱
| |

روسیه: سیاست بازدارندگی غرب شکست خورده است

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه ضمن توضیح ادعای نقش رهبری کشورهای غربی در جهان و جنجال جاسوسی دانمارک و آمریکا از مقامات اروپایی، یادآور شد: مقامات مسکو در حال تجدید نظر اساسی در روابط خود با آمریکا هستند.

روسیه: سیاست بازدارندگی غرب شکست خورده است
کد خبر: 492893
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۴ ۱۳:۴۴:۰۱

اعتمادآنلاین| "ماریا زاخارووا" سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه روسیه در نشستی با نمایندگان مطبوعاتی این کشور که در حاشیه کنفرانس بین المللی اقتصادی در سن‌پترزبورگ انجام شد، ابراز عقیده کرد، کشوری که رهبری واقعی جهان را برعهده داشته باشد، در مواقع بحرانی همه مردم و کشورها را بدور خود جمع می‌کند تا اقدامات مشخص برای فایق آمدن بر چالش بوجود آمده مورد تصمیم گیری قرار بگیرد، در حالی‌که ادعای رهبری غرب که مبتنی بر جلوگیری از قدرت رقابت سایر کشور است، دیگر شکست خورده است.

به گزارش تسنیم، زاخارووا گفت: «اگر شما رهبر واقعی هستید، نیازی به استفاده از روش‌های غیرقانونی و ارائه سیاست‌هایی مانند بازدارندگی نخواهید داشت، بلکه سازمان‌دهی اقدامات و جمع کردن تمامی مردم و کشورها برای چاره اندیشی مطرح می‌شود. در حالی‌که کشورهای غربی، دقیقاً برخلاف این منطقه عمل کرده و در اجرای سیاست بازدارندگی خود شکست خورده‌اند.»

این دیپلمات یادآور شد که روسیه در طول بحران شیوع کرونا، همواره آمادگی خود برای همکاری با تمامی کشورها و کمک به آنها در ارسال واکسن را اعلام کرده و در این زمینه نیازی به اثبات ادعایی نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها