کد خبر: 492933
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۴ ۲۲:۳۹:۰۰
| |

امام جمعه رشت:

مردم باید در انتخابات آزادانه انتخاب نمایند ضمن اینکه آگاهان و دلسوزان نیز باید روشنگری کنند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت گفت: کمرنگ شدن انقلاب اسلامی و بی رونقی انتخابات از آرزوهای دیرینه دشمنان نظام اسلامی است که همواره مأیوس می شوند.

مردم باید در انتخابات آزادانه انتخاب نمایند ضمن اینکه آگاهان و دلسوزان نیز باید روشنگری کنند
کد خبر: 492933
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۴ ۲۲:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت گفت: کمرنگ شدن انقلاب اسلامی و بی رونقی انتخابات از آرزوهای دیرینه دشمنان نظام اسلامی است که همواره مأیوس می شوند.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی این شهر اظهار داشت: در 42 سال از پیروزی انقلاب اسلامی نظام سلطه جهانی همه تلاش های خود را برای جنگ و رویایی با این نظام به کار گرفتند.

وی با بیان اینکه در انتخابات 28 خرداد باید دشمنان را مایوس کنیم، اضافه کرد: مردم باید در انتخابات آزادانه انتخاب نمایند ضمن اینکه آگاهان و دلسوزان نیز باید روشنگری کنند.

خطیب جمعه رشت به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینکه انتخابات برای رهبری نیست بلکه برای مردم است، اشاره و خاطر نشان کرد: مردم با حضور حداکثری و انتخابی آگاهانه بار دیگر دشمنان نظام را مایوس خواهند کرد.

وی با بیان اهمیت شوراهای اسلامی شهرها و روستاها و برگزاری انتخابات این شوراها در 28 خرداد همزمان با انتخابات رییس جمهوری اظهار داشت: اعضای شورای شهر باید باتقوی ، دیندار و با تجربه باشد لذا مردم باید با آگاهی افراد اصلح را برگزینند.

امام جمعه رشت با اشاره به مشکلاتی در شهر از جمله آلودگی رودخانه های زرجوب و گوهررود رشت خاطر نشان کرد: به اتفاق مردم از شوراهای اسلامی شهرها سخت مطالبه گر خواهیم شد.

وی با اشاره به بی سرو سامانی شوراها تصریح کرد: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی می خواهیم در ساماندهی زیرساخت های شوراها نیز برنامه و مصوبات داشته باشند.

آیت الله فلاحتی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل خاطر نشان کرد: مردم راهی را که حضرت امام خمینی "ره" بنیانگذار جمهوری اسلامی ترسیم کردند، رها نخواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان ضمن بزرگداشت قیام 15 خرداد بیان داشت: امام راحل 15 خرداد را عزای عمومی اعلام کردند و فرمودند این روز را بشناسید و بدانید که چه کسانی پانزده خرداد را به وجود آوردند.

منبع: ایرنا




اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها