محمود پاکدل، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید:

وام 400 میلیون تومانی ازدواج ایثارگران، به صورت 7 ساله تقسیط می‌شود

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید گفت: وام ازدواج ایثارگران، به صورت 7 ساله تقسیط می‌شود. همچنین اگر زوجین هر دو ایثارگر باشند، مبلغ 400 میلیون تومان وام ازدواج به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

وام 400 میلیون تومانی ازدواج ایثارگران، به صورت 7 ساله تقسیط می‌شود
کد خبر: 492994
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۵ ۱۲:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| محمود پاکدل، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت و گو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: به طور کلی، وام ازدواج 70 میلیون تومان است که برای ایثارگران دو برابر سایر افراد عادی و معادل 140 میلیون تومان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی افزود: مبلغ این وام برای زوج‌های زیر 25 سال و زوجه‌های زیر 23 سال، صد میلیون تومان است که اگر ایثارگر باشند، به 200 میلیون تومان افزایش می‌یابد، به طوری که اگر زوجین هر دو ایثارگر باشند، مبلغ 400 میلیون تومان وام ازدواج به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: وام ازدواج ایثارگران، به صورت 7 ساله تقسیط می‌شود.

پاکدل در رابطه با نحوه درخواست وام ازدواج ایثارگران گفت: تاکنون ما مشکلی برای تخصیص وام‌ها نداشته ایم و به محض اینکه زوجین در بانک ثبت نام کنند، سامانه ما که آنلاین به بانک وصل است، ایثارگری آن‌ها را بررسی می‌کند و زوجین در صورت تایید می‌توانند از مزایای ایثارگری استفاده کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها