کد خبر: 493000
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۵ ۱۱:۳۸:۴۲
| |

باس محمد حسنی، نماینده ولی فقیه در ارتش:

انتظار حضرت امام، حضور هوشمندانه مردم در انتخابات‌ها است

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی گفت: نامزدها وعده‌هایی را بدهند که می‌توانند عملی کنند؛ یکی از دلایل دلسردی بعضی از شرکت در انتخابات این است که در سال‌های قبل وعده‌هایی دادند که عملی نشد.

انتظار حضرت امام، حضور هوشمندانه مردم در انتخابات‌ها است
کد خبر: 493000
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۵ ۱۱:۳۸:۴۲

اعتمادآنلاین| عباس محمد حسنی، همزمان با سالگرد ارتحال امام(ره) در اصفهان اظهار کرد: جان وصیت‌نامه سیاسی الهی حضرت امام این است که این نظام و این انقلاب، امانت خدا و شهیدان در دستان ماست. وظیفه ما چیست؟ ما موظفیم این امانت را مثل جان خودمان پاس بداریم تا بتوانیم آن را به اهلش بسپاریم.

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی گفت: امام معتقد است باید در مسیر انقلابی‌گری انگیزه الهی را حفظ کرد. چرا ملت ایران و امام با دست خالی پیروز شد؟ چون انگیزه امام و امت، الهی بود. تا زمانی که انگیزه ما الهی باشد، پیروزی‌ها تکرار خواهد شد و زمانی که انگیزه‌ها غیر الهی شد، زنجیره پیروزی‌ها قطع خواهد شد

وی با بیان این‌که سومین انتظار امام، تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و دل بریدن از کمک‌های خارجی است، ادامه داد: ما هرچه می‌کشیم از این نگاه می‌کشیم. سال‌هاست ملت ما زجر می‌کشد به خاطر اینکه بعضی‌ها نگاه به درون را از اولویت مدیریتی خودشان خارج کردند.

محمدحسنی گفت: امام در وصیت‌نامه می‌خواهد جهان‌بینی ما را در ارتباط با ظرفیت‌های داخلی اصلاح کند؛ این ملت همان ملتی است که نفس رژیم غاصب صهیونیستی را با موشک‌های دقیق نقطه‌زن گرفته است. بعضی وقت‌ها آدم شک می‌کند که نکند این‌ها مزدور بیگانه هستند که اینقدر خودی را تحقیر می‌کنند و دشمنان ملت را این همه بزرگ‌نمایی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در ارتش اضافه کرد: انتظار دیگر حضرت امام، حضور هوشمندانه مردم در انتخابات‌ها است. این انتظار امام به روز است. امروز ما در آستانه آفرینش یک حماسه انتخاباتی دیگری هستیمف دنیا نشسته است که ببیند ملت ایران چقدر پای آرمان امام و خون شهیدان ایستاده است. هیهات از اینکه ملت ایران در انتخابش دچار اشتباه محاسباتی شود و کاری کند که دشمن ایران اسلامی شاد شود.

وی افزود: انتظار امام این است که در این انتخابات، با مشارکت حداکثری، به دنیا نشان دهیم در عین حال که ما نسبت به معیشت، تورم، گرانی، بیکاری، دیرکرد ازدواج و سیاست‌های فرزندآوری ناقص گله‌مندیم، اما انتقام کم‌کاری و بد عملی بعضی از مسؤولان را از انقلاب و رهبری و شهدا، نمی‌گیریم.

نماینده ولی فقیه در ارتش عنوان کرد: انتظار دیگر امام این است که بی‌تفاوتی در انتخاب‌ها را گناه بزرگی بدانیم، از نگاه امام، عدم حضور پای صندوق‌های رأی، به هر دلیل، بالاترین گناه کبیره است چون چراغ سبز به دشمن است؛ به این معنا که ما برای خودمان تصمیم نمی‌گیریم و شما بیایید برای ما تصمیم بگیرید و لذا این مجوز حضور بیگانگان در عرصه داخلی است.

وی افزود: در صورت عدم مشارکت لازم در انتخابات، دولت از پشتوانه لازم برخوردار نخواهد بود، اعتماد به نفس مدیریتی خودش را از دست می‌دهد و قدرت چانه‌زنی دولت در نهادها و مجامع بین‌المللی برای احقاق حق ملت پایین می‌آید. بنابراین باید باشیم تا بتوانیم تغییر ایجاد کنیم.

محمدحسنی در ادامه سخن خود با بیان معیارهای انتخاب اصلح، گفت: فرد با معیارهای انتخاب اصلح باید با کفایت و با ایمان، عدالتخواه و ضدفساد، دارای عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی‌های داخلی و جوانان به عنوان موتور حرکت پیشران کشور، امیدوار به آینده، توجه به تولید ملی، پایبندی به انقلاب و ارزش‌های ملی و شجاع در برابر دشمن باشد.

نماینده ولی فقیه در ارتش بیان کرد: علاوه‌براین‌ها یک ملاک دیگر را هم اضافه کردند که راست‌گویی و عدم دروغ‌گویی است. وعده‌هایی را بدهد که می‌تواند عملی کند. یکی از دلایل دلسردی بعضی از شرکت در انتخابات این است که بعضی‌ها در سال‌های قبل وعده‌هایی دادند که نتوانستند عملی کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها