کد خبر: 493038
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۵ ۱۴:۰۳:۰۰
| |

سرهنگ عبادی، رئیس پلیس راه مازندران:

تمامی ورودی‌ها به مازندران ممنوع است

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تا اطلاع بعدی هیچ محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران اعمال نمی‌شود. محدودیت تردد خودروها به مازندران در 6 محور اصلی ورودی به مازندران و 57 نقطه تا ظهر روز دوشنبه 17 خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

تمامی ورودی‌ها به مازندران ممنوع است
کد خبر: 493038
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۵ ۱۴:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| سرهنگ عبادی رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا ممنوعیت تردد هم اکنون در ورودی‌های استان در حال اجرا است،گفت: تمامی ورودی‌های مازندران شامل جاده‌های هراز، کندوان، سوادکوه، کیاسر، ساری - گرگان و رامسر - گیلان به روی خودروهای با پلاک غیر بومی بسته و علاوه بر حضور ماموران پلیس راه همه دوربین‌های هوشمند جاده‌ای نیز فعال است.

به گزار باشگاه خبرنگاران جوان، او افزود: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با بیماری کرونا، فقط ورود افراد بومی و ساکن هر شهر براساس کارت ملی، پلاک و بیمه نامه خودرو، به آن شهر مجاز است.

سرهنگ عبادی با بیان اینکه تا اطلاع بعدی هیچ محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اعمال نمی‌شود، گفت:محدودیت تردد خودروها به مازندران در 6 محور اصلی ورودی به مازندران و 57 نقطه تا ظهر روز دوشنبه 17 خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمد وشد خودروها در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه و کیاسر عادی و روان است.

سرهنگ عبادی با اشاره به اینکه هم اکنون آسمان استان بارانی و سطح جاده‌ها لغزنده است از رانندگان خواست با توجه به لغزنده بودن جاده‌های مواصلاتی با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئن در این جاده‌ها تردد کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها