گانتز با برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس مخالفت کرد

یک خبرنگار نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که وزیر جنگ این رژیم از ترس ازسرگیری درگیری با مقاومت فلسطین در غزه، خواستار لغو راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی شده است. چرا که ممکن است به روال طبیعی زندگی اسرائیلی‌ها لطمه بزند.

گانتز با برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس مخالفت کرد
کد خبر: 493067
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۶ ۰۷:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هم با برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی اعلام مخالفت کرد.

به گزارش ایلنا، خبرنگار نظامی شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم از ترس ازسرگیری درگیری با مقاومت فلسطین در غزه، خواستار لغو راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی شده است.

گانتز در جلسه‌ای که برای برآورد اوضاع امنیتی برگزار شده بود، تاکید کرد که برگزاری این راهپیمایی به روال طبیعی زندگی اسرائیلی‌ها لطمه خواهد زد.

وی تصریح کرد که باید با چنین اقدامی کاملا محتاطانه برخورد کرد، چرا که ممکن است به روال طبیعی زندگی اسرائیلی‌ها لطمه بزند.

در این جلسه رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، رئیس پلیس، مسئولان امنیتی و اطلاعاتی و هماهنگ‌کننده دولت رژیم صهیونیستی در قدس حضور داشتند.

«بن گبیر» عضو تندروی کنست رژیم صهیونیستی ضمن حمله به گانتز، گفته که مایه شرم است که به ما می‌گویند راهپیمایی پرچم اقدامی تحریک‌آمیز است.

این راهپیمایی قرار بود قبل از جنگ 11 روزه غزه برگزار شود، اما در پی حمله راکتی مقاومت به قدس و اراضی اشغالی لغو شد.

حالا گروهک‌های تندروی یهودی با صدور فراخوان‌هایی خواستار برگزاری این راهپیمایی در روز پنجشنبه آینده شده‌اند.

بسیاری از مسئولان امنیتی و نظامی اسرائیلی نسبت به برگزاری این راهپیمایی هشدار داده و گفته‌اند احتمال دارد این مسأله به واکنش مقاومت و درگیری مجدد در غزه و اراضی اشغالی منجر شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها