گزارش نیویورک تایمز:

کوشنر پس از فاصله گرفتن از سیاست، به دنبال روابط ساده‌تر با ترامپ است

در گزارش روزنامه نیویورک تایمز آمده است: جارد کوشنر، همسر ایوانکا ترامپ و مشاور ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا می‌خواهد بر نوشتن کتابش و برقراری روابطی ساده‌تر با پدرزنش تمرکز کند.

کوشنر پس از فاصله گرفتن از سیاست، به دنبال روابط ساده‌تر با ترامپ است
کد خبر: 493410
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۷ ۱۱:۴۰:۴۰

اعتمادآنلاین| روزنامه نیویورک‌تایمز به نقل از تعدادی از مشاوران گزارش داد، داماد و مشاور ارشد رئیس جمهور سابق آمریکا ظاهرا پس از فاصله گرفتن از سیاست، به دنبال برقراری "روابطی ساده‌تر" با پدر زن خود است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در این گزارش روزنامه نیویورک تایمز آمده است: جارد کوشنر، همسر ایوانکا ترامپ و مشاور ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا می‌خواهد بر نوشتن کتابش و برقراری روابطی ساده‌تر با پدرزنش تمرکز کند.

گزارشات اخیر مدعی هستند که کوشنر و همسرش از سیاست خارج شده‌اند و از آشوب‌های سیاسی خشونت‌آمیزی که در پی انتخابات ریاست جمهوری نوامبر سال گذشته رخ داد، فاصله گرفته‌اند.

پیش‌تر نیز اعلام شده بود که کوشنر مشغول نوشتن کتابی درباره تجربیات شخصی‌اش به عنوان مشاور ارشد دونالد ترامپ است.

کوشنر در حالی که به عنوان یکی از مشاورین ارشد ترامپ خدمت می کرد، به مذاکرات در خاورمیانه کمک کرد. بخشی از تلاش‌های دیپلماتیک وی منجر به امضای توافقات ابراهیم شد؛ توافق‌نامه‌هایی که میان اسرائیل و تعدادی از کشورهای عربی به منظور عادی‌سازی روابط امضا شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها