کد خبر: 493529
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۷ ۱۴:۰۱:۳۸
| |

روسیه:

برای شرکت در مذاکرات کاهش تنش با ناتو آمادگی داریم

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز دوشنبه اظهار کرد، این کشور از گفت‌وگو با ناتو اجتناب نکرده و آماده بحث بر سر کاهش تنش و پیشگیری از حوادث است اما تنها در صورت مشارکت کارشناسان نظامی.

برای شرکت در مذاکرات کاهش تنش با ناتو آمادگی داریم
کد خبر: 493529
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۷ ۱۴:۰۱:۳۸

اعتمادآنلاین| روسیه بر اساس اظهارات سخنگوی وزارت خارجه این کشور از آمادگی خود برای شرکت در مذاکرات کاهش تنش با ائتلاف ناتو در صورت مشارکت کارشناسان نظامی خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز دوشنبه اظهار کرد، این کشور از گفت‌وگو با ناتو اجتناب نکرده و آماده بحث بر سر کاهش تنش و پیشگیری از حوادث است اما تنها در صورت مشارکت کارشناسان نظامی.

ینس استولتنبرگ، دبیر کل ناتو اخیرا از مسکو برای شرکت در یک نشست شورای روسیه-ناتو در آستانه برگزاری نشست این ائتلاف در شهر بروکسل دعوت کرد.

زاخارووا در اظهاراتش که در کانال او در پیامرسان تلگرام انتشار یافت نوشت: روسیه از گفت‌وگو با ناتو اجتناب نمی‌کند و برای بحث واقعی بر سر مسائل مربوط به کاهش تنش و پیشگیری از حوادث آماده است. با این حال مذاکرات بر سر این مسائل عملا بدون مشارکت کارشناسان نظامی معنی ندارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها