کد خبر: 493584
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۷ ۲۱:۵۵:۰۰
| |

تیم ملی ایران ۳ - ۰ بحرین

به نام ما، به کام ما/ حق به حقدار رسید

تیم ملی ایران در ششمین دیدار خود از مرحله مقدماتی جام جهانی به مصاف بحرین رفت.

به نام ما، به کام ما/ حق به حقدار رسید
کد خبر: 493584
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۷ ۲۱:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| شاگردان دراگان اسکوچیچ امشب درحالی از ساعت 21 به نصاف بحرین رفتند که این بازی در منامه برگزار می شد.

به گزارش اعتماد آنلاین، ایرانی ها هرگز از برگزاری بازی در منامه خاطره خوبی ندارند و در این دوره از رقابت ها ، بی انصافی در حق تیم ملی ایران تمام شد.

شاگردان اسکوچیچ در حالی که باید این بازی را در ورزشگاه آزادی برگزار می کردند و از امتیاز میزبانی بهره می بردند اما با سهل انگاری های فدراسیون فوتبال و کارشکنی بحرینی ها حق میزبانی از ایران سلب شد.

به هر روی تیم ملی امشب در ورزشگاه ملی منامه مقابل بحرین قرار گرفت.

نیمه نخست این مسابقه کاملا به نفع ایران در جریان بود و ملی پوشان توانستند موقعیت خطرناکی را روی دروازه حریف خلق کنند.در 45 دقیقه ابتدایی این دیدار دروازه هر دو تیم بسته ماند و با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

در نیمه دوم باز هم شاگردان اسکوچیچ سوار بر بازی بودند و توانستند 3 بار دروازه بحرینی ها را باز کنند. بحرینی ها که پس از گل اول و دوم شاکله خود را از دست داده بودند به سادگی تسلیم گل سوم شدند.

گل های اول و دوم در دقایق 54 و 61 روی همکاری عالی مهدی طارمی و سردار آزمون به ثمر رسید و این شماره 20 تیم ملی بود که نقش تمام کننده را داشت. گل سوم نیز روی همکاری تیمی و پاس نوراللهی برای طارمی در دقیقه 80 به ثمر رسید.

با توجه به نتیجه به دست آمده و واریز 3 امتیاز به حساب تیم ملی ایران، شاگردان اسکوچیچ با 12 امتیازی شده و از این نظر با بحرین برابری کردند اما با توجه به تفاضل گل بهتر، ایران در رده دوم گروه C از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قرار گرفت.

قضاوت این دیدار را فو مینگ، داوری از چین بر عهده داشت.

*ترکیب دو تیم به شرح زیر بود:

ایران: علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، احسان حاجی صفی، شجاع خلیل زاده، میلاد محمدی(دقیقه 46 سامان قدوس)، مهدی طارمی، وحید امیری(دقیقه 68 سعید عزت اللهی)، محمد حسین کنعانی زادگان(دققه 83 مرتضی پورعلی گنجی)، احمد نوراللهی، علی قلی زاده (دقیقه 83 مهدی قائدی)و سردار آزمون(دقیقه 74 مهدی ترابی)/ سرمربی : دراگان اسکوچیچ

بحرین:سید محمد جعفر، سید رضا عیسی، ولید الحیام، احمد نبیل، حمد شمسان، علی حرم، جاسم الشیخ(دقیقه 69 اسماعیل عبدالطیف)، کمیل الاسود(دقیقه 62 المالود)، مهدی حمیدان(دقیقه 62 مدان)، محمد مرهون و محمد الرمیحی/ سرمربی :الیو سوزا

اخطار:

  • ایران:محمدحسین کنعانی زادگان(45)
  • بحرین:احد نبیل(31)، علی حرم(51)
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها