کد خبر: 493783
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۸ ۱۲:۲۶:۴۳
| |

تاکید عضو شورا بر حل مشکلات حقوق و دستمزد کارگران و رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی

رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران بر لزوم حل مشکلات حقوق و دستمزد کارگران و رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی تاکید کرد.

تاکید عضو شورا بر حل مشکلات حقوق و دستمزد کارگران و رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی
کد خبر: 493783
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۸ ۱۲:۲۶:۴۳

اعتمادآنلاین| محمد سالاری در سیصدمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به مصوبه جلسه کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای شهر تهران در خصوص اجرای طرح طبقه بندی مشاغل شرکت واحد اتوبوسرانی، گفت: کارگران و رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی تا کنون چندین جلسه در دفتر ریاست شورای شهر و کمیسیون حمل و نقل داشته اند که نهایتا کمیسیون مربوطه طی جلسه ای با مسئولین شرکت واحد و معاونت منابع انسانی، مصوبه ای را مبنی بر در اولویت قرار گرفتن اجرای طرح طبقه بندی مشاغل شرکت واحد اتوبوسرانی داشتند اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در این جلسه مقرر شد که اجرای طرح طبقه بندی مشاغل شرکت واحد اتوبوسرانی در اولویت قرار گیرد و نتیجه مطالعات مشاور طرح به منظور طی مراحل تصویب در شورای عالی کار، حداکثر تاپایان تیرماه سال جاری، ارائه شود.

همچنین به صورت کوتاه مدت تا تصویب طرح طبقه بندی، پیشنهاد افزایش علی الحساب 20 درصدی حقوق کارگران و رانندگان تابع قانون کار در هیات مدیره شرکت مطرح و اجرایی شود.

سالاری تاکید کرد: کارگران و رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی، صرفا بدنبال حقوق قانونی خود هستند و چیزی فراتر از حقوق قانونی نمی خواهند لذا درخواست می کنم هم ریاست شورا و هم شهرداری تهران هرچه سریع تر این موضوع را پیگیری کنند تا مشکلات این قشر زحمتکش حل شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها