کد خبر: 493827
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۸ ۱۲:۵۰:۰۰
| |

از ساعت ۱۴ امروز:

فروش فوق‌العاده 5 محصول سایپا آغاز شد

گروه خودروسازی سایپا در راستای آرامش بازار و جلوگیری از هر گونه واسطه‌گری در بازار خودرو، فروش فوق‌العاده پنج محصول پُرفروش خود را از ساعت 14 امروز آغاز کرد.

فروش فوق‌العاده 5 محصول سایپا آغاز شد
کد خبر: 493827
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۸ ۱۲:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| روش فوق‌العاده پنج محصول گروه خودروسازی سایپا از ساعت 14 امروز (سه‌شنبه، 18 خرداد) آغاز شد و متقاضیان به مدت سه روز فرصت دارند تا در این طرح مشارکت کنند.

به گزارش ایرنا از سایپا، این گروه خودروسازی در راستای آرامش بازار و جلوگیری از هر گونه واسطه‌گری در بازار خودرو، فروش فوق‌العاده پنج محصول پُرفروش خود را از ساعت 14 امروز آغاز کرد.

بر این اساس متقاضیان از امروز به مدت سه روز فرصت دارند که برای ثبت‌نام خودروهای تیبا صندوق‌دار (رینگ فولادی)، تیبا2 (رینگ فولادی)، ساینا دنده‌ای (رینگ فولادی)، ساینا اس و کوییک اس اقدام کنند.

منتخبان طرح فروش فوق‌العاده حداکثر تا 90روز می‌توانند خودروی ثبت‌نام شده را تحویل بگیرند.

بر این اساس متقاضیان فرصت دارند از امروز به‌صورت 24 ساعته به آدرس اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا (اینجا) مراجعه کنند و عملیات پیش‌ثبت‌نام را انجام دهند.

در پیش‌ثبت‌نام این طرح نیز مانند طرح‌های گذشته فروش خودرو در کشور مبلغی دریافت نمی‌شود، اما پس از قرعه‌کشی، اسامی منتخب 72 ساعت فرصت خواهند داشت تا با واریز کل مبلغ خودرو، نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام‌های لازم را انجام دهند.

به گزارش ایرنا، گروه سایپا به عنوان دومین خودروساز بزرگ کشور موفق به تولید 48 هزار و 560 دستگاه خودرو از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت‌ماه شد که شامل 42 هزار و 757 دستگاه خودرو در خانواده تیبا، سه‌هزار و 626 دستگاه سایپا 151 (وانت پراید) و 2 هزار و 177 دستگاه شاهین بود.

این میزان تولید در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشد 12.06 درصدی نشان می‌دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها