کد خبر: 493859
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۸ ۱۴:۴۱:۵۰
| |

سیدناصر موسوی‌لارگانی، عضو سابق هیات رییسه مجلس:

تعداد قابل توجه‌ای از ملت ایران به نان شب محتاج شده‌اند / مشارکت پرشور ضرورت کشور است / هدف دولت بعدی رضایت خدا و رضایتمندی مردم باشد

یک عضو سابق هیات رییسه مجلس گفت: هدف دولت بعدی باید رضایت خدا و رضایتمندی مردم باشد و در درجه اول اولویت اقتصادی  مردم را در دستور کار خود قرار دهد، زیرا معیشت  مردم زیر سوال رفته و تعداد قابل توجه ای از ملت ایران به نان شب محتاج شده اند.

تعداد قابل توجه‌ای از ملت ایران به نان شب محتاج شده‌اند / مشارکت پرشور ضرورت کشور است / هدف دولت بعدی رضایت خدا و رضایتمندی مردم باشد
کد خبر: 493859
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۸ ۱۴:۴۱:۵۰

اعتمادآنلاین| «سید ناصر موسوی لارگانی» با تاکید بر مشارکت پرشور مردم در انتخابات گفت: در موقعیتی قرار داریم که انقلاب ما نیازمند ازخود گذشتگی دارد، پیروزی‌های گروه مقاومت تحت حمایت ایران در فلسطین باعث شده که قدرت ایران مورد توجه جهانیان قرار گیرد.

به گزراش ایرنا، نماینده مردم فلاورجان با اشاره به بیانیهگام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: مشارکت پرشور ضرورت کشور است شاید نظرات بعضی از گروه‌های سیاسی در این انتخابات لحاظ نشده، اما برای پایداری این نظام بهایی سنگینی پرداخت شده و برای حفظ نظام و انقلاب 240 هزار شهید تقدیم شده است.

عضو سابق هیات رییسه مجلس گفت: حضور مردم در صحنه‌های همانند انتخابات حفظ خون شهداست، مستضعفان جهان چشم به انقلاب ما دوخته اند؛ نگهداشت این انقلاب و مستحکم شدن آن باعث خوشحالی مستضعفین جهان و استقامت آنان در مقابل استکبار جهانی می‌شود، اگر مشکلی برای انقلاب ما پیش آی یاس و ناامیدی مستضعفان جهان در مقابله با استکبار تقویت می‌شود.

موسوی لارگانی حطاب به دولت آینده گفت: دولت آینده با برنامه ریزی بهتر و تیم اقتصادی قوی از امکانات داخلی کشور استفاده کند و قطعا باید ارتباط خود را با دنیای خارج تقویت کند، اما بیشتر نگاه‌ها به امکانات داخل کشور باشد.

نماینده فلاورجان با بیان اینکه ایران 10 درصد منابع دنیا را دارد، تصریح کرد: منابع سرشار از طلا، سنگ آهن، مس و روی با انواع امکانات در این کشور وجود دارد باید مردم خودمان را از این امکانات بهره‌مند سازیم و آنها لذت این امکانات را ببرند نه اینکه عده ای رانت خوار از آن سوء استفاده کنند و سرمایه های خود را به خارج از کشور ببرند.

وی اضافه کرد: هدف دولت بعدی باید رضایت خدا و رضایتمندی مردم باشد و در درجه اول اولویت اقتصادی مردم را در دستور کار خود قرار دهد، زیرا معیشت مردم زیر سوال رفته و تعداد قابل توجه ای از ملت ایران به نان شب محتاج شده اند.

نماینده مردم فلاورجان با انتقاد از افزایش قیمت کالاهای اساسی و نرخ تورم در کشور گفت: پایین بودن ارزش پول ملی در طول 7 یا 8 سال باعث شده پراید 7 میلیون تومانی به 130 میلیون برسد تا مردم نتوانند از سرمایه های این مملکت استفاده کنند،نگاه به اقتصاد و معیشت مردم اولویت اصلی دولت بعدی باشد تا بتواند با تغییر وضعیت موجود رضایت مردم را کسب کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها