کد خبر: 493889
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۸ ۱۵:۳۱:۱۴
| |

بار هشت‌ساله روی دوش فرهاد

 مصاحبه اخیر فرهاد مجیدی علیه مدیران فعلی و سابق استقلال، باعث شد بار دیگر آتش زیر خاکستر اختلافات این باشگاه زبانه بکشد.

بار هشت‌ساله روی دوش فرهاد
کد خبر: 493889
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۸ ۱۵:۳۱:۱۴

اعتمادآنلاین| اهل فن و نزدیکان به تیم می‌دانستند که فضای استقلال آرام نیست، اما اظهارات آقای سرمربی عمق فاجعه را نشان داد.

به گزارش دنیای اقتصاد، استقلال در فاز مدیریتی مشکل دارد و همین چند روز پیش اعضای هیات‌مدیره در اعتراض به احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استعفا کردند؛ هرچند این استعفا از سوی وزارت ورزش پذیرفته نشد.

از سوی دیگر خود مددی هم متهم است به اینکه به اندازه کافی برای موفقیت استقلال تلاش نکرده. مجیدی به صراحت از او بابت عدم پرداخت متناسب دستمزد بازیکنان و نیز عدم جذب امین قاسمی‌نژاد انتقاد کرده است. بنا به ادعای سرمربی آبی‌ها، بازیکنان این تیم بین 25 تا 45 درصد رقم قراردادشان را دریافت کرده‌اند، درحالی‌که در پرسپولیس میزان پرداختی‌ها به 60 درصد هم رسیده است. از سوی دیگر باشگاه استقلال درحالی نتوانست قاسمی‌نژاد را جذب کند که سرخپوشان در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل مهدی ترابی و شهریار مغانلو را گرفتند. مجیدی سوال کرده جذب بازیکن از پدیده مشهد دشوارتر بود یا سانتاکلارای پرتغال؟ به این ترتیب او مرزبندی‌اش با مدیران فعلی را آشکارتر از قبل کرد. با این همه اما بخش جالب توجه مصاحبه مجیدی جایی بود که او گفت: «این هم لطف هواداران به من است که توقعات هشت ساله را در سه ماه از من می‌خواهند. من همه اعتبارم را از استقلال و هواداران دارم و برای خوشحالی آنها از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنم. اگر هم الان مشکلات را می‌گویم فقط برای این است که همه بدانند چه خبر است، وگرنه بیشتر وقت‌ها سکوت می‌کنم.» استقلال سال‌هاست قهرمان لیگ نشده و حالا بار شکستن این طلسم یا دستیابی به یک موفقیت دلگرم‌کننده در لیگ قهرمانان آسیا روی شانه‌های فرهاد مجیدی افتاده است.

محقق کردن این انتظارات با توجه به حضور رقبای سرسخت و مشکلات ساختاری باشگاه استقلال بسیار کار سختی است، اما خود مجیدی هم می‌داند که شاید فرصت دیگری برای این کار نداشته باشد. این سومین دوره حضور او روی نیمکت آبی‌هاست و اگر باز هم بدون حاصل تمام شود، چه بسا فرصت دوباره‌ای در اختیار فرهاد قرار نگیرد. او این بار هر چه دارد باید رو کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها