کد خبر: 494041
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۹ ۱۰:۴۲:۱۸
| |

برادرزاده دونالد ترامپ:

بچه‌های دونالد ترامپ بر خلاف انتظارش با دادستان‌های نیویورک همکاری خواهند کرد

اخیرا معاون ارشد رئیس و حسابرس شرکت دونالد ترامپ بر اساس گزارشها در مقابل یک هیات منصفه بزرگ ویژه در ضمن تحقیقات دادستان منهتن درخصوص جرایم احتمالی ارتکابی از سوی این شرکت و مدیران مرتبط با آن یا حتی خود دونالد ترامپ به ایراد شهادت پرداخت.

بچه‌های دونالد ترامپ بر خلاف انتظارش با دادستان‌های نیویورک همکاری خواهند کرد
کد خبر: 494041
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۹ ۱۰:۴۲:۱۸

اعتمادآنلاین| مری ترامپ، برادرزاده روانشناس دونالد ترامپ گفت به اعتقاد وی این رئیس جمهور سابق آمریکا از اینکه دادستانهای نیویورک به تعقیب فرزندانش بپردازند، چندان تحت تاثیر قرار نمیگیرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اخیرا جف مک‌کانی، معاون ارشد رئیس و حسابرس شرکت دونالد ترامپ بر اساس گزارشها در مقابل یک هیات منصفه بزرگ ویژه در ضمن تحقیقات دادستان منهتن درخصوص جرایم احتمالی ارتکابی از سوی این شرکت و مدیران مرتبط با آن یا حتی خود دونالد ترامپ به ایراد شهادت پرداخت.

مری ترامپ در مصاحبه با کریس کومو، مجری سی.ان.ان با این پرسش مواجه شد: اینکه مقامات به سراغ بچه‌های دونالد ترامپ بروند چه معنی برای او خواهد داشت؟ آیا فکر میکنید این کار منش او را تغییر می‌دهد؟ آیا او به خاطر بچه‌هایش فداکاری خواهد کرد؟

مری ترامپ پاسخ داد: خیر، او این کار را نخواهد کرد.

وی بیان کرد: تنها راه برای اینکه ترامپ بتواند افسانه‌ها را همیشگی کند ادامه دادن به دروغگویی است. در این مورد حقیقتی وجود ندارد و پایانی برای این بازی وجود ندارد. مساله درباره حفظ قدرت و استفاده از آن در زمانی که او با کیفرخواست مواجه شود، است.

این در حالی است که بزرگترین فرزندان دونالد ترامپ یعنی دونالد جونیور و اریک هم اکنون از کارمندان شرکت ترامپ هستند.

مری ترامپ گفت: ترامپ انتظار دارد بچه هایش به او سود برسانند و جرایمش را گردن بگیرند.

وی افزود: چیزی که او احتمالا درک نمیکند این است که امور واقعا اینگونه به پیش نمیروند. شما می‌دانید آنها همواره تلاش می‌کنند تا افراد را کنار بیندازند تا بتوانند سراغ هدف بزرگتر بروند.

اشاره او به تحقیقات در جریان درخصوص شرکت ترامپ و مدیران اجرایی آن است.

مری ترامپ تاکید کرد، هر چند ترامپ ممکن است فکر کند بچه‌هایش با دادستانها همکاری نخواهند کرد اما خود او "نسبتا اطمینان دارد که آنها چنین کاری خواهند کرد".

وی افزود: بنا براین اگر در حقیقت این اتفاق بیفتد، جالب توجه خواهد بود زیرا ترامپ هرگز اگر قضیه به قیمت خودش تمام شود کاری برای حفاظت از آنها نخواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها