کد خبر: 494084
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۹ ۱۱:۵۸:۰۰
| |

پرداخت ۹۵ درصد از تعهدات یا کم‌کاری کارگزار

پشت حرف‌های مجیدی چه می‌گذرد؟

فرهاد مجیدی در 3 روز گذشته حرف‌های نسبتا متفاوتی در خصوص کارگزار باشگاه استقلال به میان آورده و باعث شبهات قابل توجهی در این خصوص شده است.

پشت حرف‌های مجیدی چه می‌گذرد؟
کد خبر: 494084
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۹ ۱۱:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال این روزها از مدیریت این باشگاه، دل خوشی ندارد و در این مدت انتقادات قابل توجهی به مدیریت باشگاه استقلال وارد کرده است؛ انتقاداتی که در جایگاه خود برای فرهاد مجیدی واکنش‌های متفاوتی را به همراه داشته است.

به گزارش ایسنا،روی صحبت‌های فرهاد مجیدی در این مدت با کارگزار باشگاه بود که فرهاد مجیدی 2 اظهار نظر متفاوت داشت. او در صحبت‌های اولیه خود از پرداخت 95 درصدی کارگزار به تعهداتش صحبت‌هایی به میان آورد و گفت: وقتی نیم‌فصل به استقلال آمدم، اسپانسر در نیم‌فصل اول و قبل از حضور من بیش از 95 درصد تعهدات کل فصل خود را پرداخت کرده بود. یعنی حدودا 75 میلیارد تومان و اگر این مبلغ را با 10 میلیارد ایرانسل و 12-10 میلیارد آقای نامداری جمع کنیم، نزدیک به 95 میلیارد تومان به حساب باشگاه آمده اما دریافتی بازیکنان تیم میانگین بین 25 تا 30 درصد بوده و وقتی آمدم با اعتراض بازیکنان روبه‌رو شدم که چرا یکی 20 درصد و دیگری 55 درصد گرفته است؟

صحبت‌های فرهاد مجیدی در ابتدای کار جنبه مثبت کارگزار را نشان می‌داد و به نظر می‌رسید فرهاد مجیدی از عملکرد کارگزار بابت شارژ مالی این باشگاه راضی به نظر می‌رسد اما سرمربی آبی‌پوشان 2 روز بعد در اظهار نظری متفاوت به کم‌کاری کارگزار اشاره کرد و گفت: هواداران عزیز، احتمالا اعتراض من نسبت به استوری وزیر ارتباطات و انتقادم از دخالت برخی مسوولان وزارت ورزش در امور باشگاه استقلال باعث شده است که اسپانسر کم کار شود و مسوولان مورد حمایتِ معاون و مشاور وزارت ورزش در باشگاه استقلال چوب لای چرخ مسائل تیم بگذارند.

همان‌طور که مشخص است، فرهاد مجیدی در موضع اول مطالبه‌ خود را نبود شفافیت مالی اعلام کرد اما این اتفاق و چرخش صحبت‌های مجیدی در خصوص کارگزار باعث شده مشکلات مالی استقلال جهت دیگری پیدا کند و این بار هواداران استقلال گله‌های خود را به سمت دیگری ببرند. با این وجود می‌توان از صحبت‌های جدید مجیدی دریافت که سرمربی آبی‌پوشان از موانع حضور دستیار ایتالیایی‌اش در ایران گله‌مند شده است اما اظهارات متضاد او در خصوص کارگزار باشگاه ابهامات را بیش‌تر کرده است. البته همچنان هیچ شفافیت مالی از طرف باشگاه استقلال صورت نگرفته است و این صحبت‌ها بازهم می‌تواند چگونگی تعامل کارگزار با باشگاه استقلال را مبهم جلوه دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها