هادی رضایی،سرپرست کاروان ایران در پارالمپیک:

تأخیر در پرداخت بودجه تخصیصی تأثیر منفی بر کاروان پارالمپیک خواهد داشت

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک توکیو عواقب تأخیر در پرداخت بودجه تخصیصی به کمیته ملی پارالمپیک را جبران ناپذیر دانست و خواستار پرداخت هر چه سریع‌تر آن شد.

تأخیر در پرداخت بودجه تخصیصی تأثیر منفی بر کاروان پارالمپیک خواهد داشت
کد خبر: 494183
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۹ ۱۴:۳۹:۳۱

اعتمادآنلاین| هادی رضایی سرپرست کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک توکیو 2020 در حاشیه برگزاری یکصدوهشتادوچهارمین نشست هیئت رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به زمان اعزام به بازی‌های توکیو 2020 و لزوم برگزاری اردوهای تدارکاتی پیش از اعزام و نیز تهیه تجهیزات، البسه، رزرو هتل و سایر اقدامات، با مشکل جدی و شدید در بودجه مواجه هستیم.

به گزارش کمیته ملی پارالمپیک، وی خاطر نشان کرد: مقرر بود با توجه به دستور صریح دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، 60 درصد از بودجه تخصیصی در ابتدای سال پرداخت شود که تاکنون تنها پنج درصد از آن را دریافت کرده‌ایم و چنانچه ظرف سه روز آینده بودجه مدنظر پرداخت نشود با مشکلات عدیده در روند آماده‌سازی تیم‌ها روبه‌رو خواهیم شد و این مسئله تأثیر مستقیم بر عملکرد ورزشکاران و افتخارآفرینی آنها در بازی‌های توکیو خواهد داشت.

سرپرست کاروان پارالمپیک در بازی‌های توکیو 2020 افزود: جمهوری اسلامی ایران تاکنون هشت دوره حضور موفق در بازی‌های پارالمپیک داشته و حیف است که به واسطه بی‌تدبیری عده‌ای محدود در پرداخت به موقع بودجه موردنیاز، عملکرد کاروان کشورمان در این برهه حساس تحت تأثیر قرار گیرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا روز یکشنبه، 23 خرداد ماه که نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه برگزار می‌شود، این مشکل برطرف شود و در غیر این صورت درباره جزئیات تعویق پرداخت بودجه صحبت خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها