کد خبر: 494187
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۹ ۱۴:۴۸:۰۰
| |

خانه هنرمندان ایران میزبان 5 نمایشگاه تجسمی می‌شود

نمایشگاه‌های «مرزی برای دیدن» ، «زیبایی درجنگ»، «رویداد هنری فاصله»، «نگاهی دیگر» و «مرثیه‌ای برای یک رویا» از 21 خرداد در گالری‌های خانه هنرمندان ایران آغاز به کار می‌کنند.

خانه هنرمندان ایران میزبان 5 نمایشگاه تجسمی می‌شود
کد خبر: 494187
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۹ ۱۴:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| پنج نمایشگاه تجسمی از روز جمعه 21 خرداد در گالری‌های خانه هنرمندان ایران میزبان علاقه‌مندان خواهند بود.

به گزارش مهر، به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، نمایشگاه «مرزی برای دیدن» شامل 32 طراحی چاپ دستی و کلاژ آثاری از سارا کاوه نقاش جوان کشورمان را دربرمی‌گیرد که از 21 تا 31 خرداد در گالری میرمیران همه روزه از ساعت 15 تا 21 میزبان علاقه‌مندان خواهد بود. این نمایشگاه روز جمعه 21 خرداد ساعت 17 افتتاح می‌شود.

نمایشگاه «زیبایی در جنگ» نیز عنوان نمایشگاه عکسی از فاطیما حسینی است که 21 تا 31 خرداد در گالری ممیز خانه هنرمندان ایران دایر خواهد بود. این نمایشگاه نیز از ساعت 17 روز جمعه 21 خرداد با حضور رایزن فرهنگی سفارت افغانستان در تهران و هنرمندان تجسمی آغاز به کار می‌کند.

«رویداد هنری فاصله» نیز به همت گروه «سفر هنر» اقدام به برگزاری یک نمایشگاه با موضوع فاصله‌گذاری اجتماعی در شرایط شیوع بیماری کرونا کرده است. این رویداد قالبی مسابقه‌وار دارد و آثار ارسالی توسط داوران بررسی شده و در نهایت 30 اثر برای شرکت در نمایشگاه برگزیده شده‌اند که به همراه تعدادی از آثار هنرمندان مهمان در این رویداد نمایش داده خواهند شد.

این نمایشگاه نیز تا 31 خرداد همه روزه از ساعت 15 تا 21 در گالری‌های نامی و بهار میزبان علاقه‌مندان خواهد بود. افتتاحیه این رویداد نیز روز جمعه 21 خرداد از ساعت 17 در گالری‌های نامبرده برگزار خواهد شد.

نمایشگاه عکس «نگاهی دیگر» نیز مشتمل بر آثاری از ندا شیرازی در گالری تابستان خانه هنرمندان ایران، روزهای 21 تا 31 خرداد از ساعت 15 تا 21 دایر خواهد بود.

نمایشگاه ابراهیم برفرازی هنرمند نقاش نیز با عنوان «مرثیه‌ای برای یک رؤیا» شامل منتخبی از 6 مجموعه او و 54 اثر فیگوراتیو و پرتره با محوریت به تصویر کشیدن چهره اشخاص در مرزی میان واقعیت و رؤیا با تعبیر خالق آن است.

بازدید از نمایشگاه‌های خانه هنرمندان ایران از 21 تا 31 خرداد از ساعت 15 تا 21 برای عموم علاقه‌مندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان‌پذیر است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها