کد خبر: 494202
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۹ ۱۵:۰۹:۳۱
| |

600 هزار یورو؛ هزینه فحش به مسی!

 اگر دنبال اخبار عجیب مربوط به باشگاه بارسلونا طی چند سال اخیر هستید، حتما می‌دانید «بارسا گیت» چیست؛ پروژه‌ای از سوی بارتومئو، رئیس پیشین باشگاه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای استخدام عده‌ای جهت حمایت از خودش و تخریب چهره منتقدان و مخالفان.

600 هزار یورو؛ هزینه فحش به مسی!
کد خبر: 494202
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۹ ۱۵:۰۹:۳۱

اعتمادآنلاین| باورکردنی نیست که آدم چنین اخباری را در مورد یکی از مهم‌ترین و معتبرترین باشگاه‌های دنیا می‌شنود، اما واقعا بارتومئو این کار را کرده بود.

به گزارش دنیای اقتصاد، اصلا همین داستان بارسا گیت، حکم میخ آخر تابوت مدیریت او را داشت و بازداشت موقت آقای رئیس از سوی نیروهای پلیس را به همراه آورد. بعد از آن ماجرا بود که هواداران خشمگین بارسا با جمع‌آوری امضاهای کافی بارتومئو را عزل کردند و خواهان برگزاری انتخابات زودرس شدند؛ آنچه نتیجه‌اش به قدرت رسیدن خوان لاپورتا بود.

در هر صورت پیگیری‌های حقوقی در مورد داستان بارساگیت همچنان ادامه دارد؛ به طوری که دیروز جزئیات جدیدی در مورد تخلفات مدیرعامل پیشین آبی‌واناری‌ها فاش شد. گفته می‌شود تنها در یک قلم، او 600 هزار یورو برای سامان‌دهی بارسا گیت هزینه کرده است؛ هرچند مجموع ریخت‌وپاش او در این فضا بیش از دو میلیون یورو تخمین زده می‌شود. این پول در حقیقت صرف آن می‌شده که اکانت‌های فیک، بارتومئو را مدیری موفق جلوه بدهند و بی‌رحمانه به مخالفان او بتازند. یکی از سرشناس‌ترین اهداف این پروژه سیاه هم لیونل مسی بود. ستاره آرژانتینی رابطه خوبی با بارتومئو نداشت و از سوی این اکانت‌ها تخریب می‌شد. این فضا در حدی شدید شد که مسی تا یک‌قدمی جدایی از بارسا پیش رفت، اما نهایتا او ماندگار شد و حالا زمزمه تمدید قراردادش به گوش می‌رسد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها