کد خبر: 494237
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۹ ۱۸:۴۰:۰۰
| |

سعید جلیلی، داوطلب انتخابات ریاست جمهوری:

نباید کشور را معطل کنیم / بدون مردم هیچ مسئله‌ای قابل حل نیست

یک داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر ما به دنبال رفع مشکلات کشور هستیم، باید همه ظرفیت‌های کشور به کار گرفته شود و نباید کشور را معطل موضوعی گذاشت. فرصت‌ها و امکانات کشور به گونه‌ای است که اگر یک برنامه جدی وجود داشته باشد، کشور نه تنها اداره می‌شود، بلکه جهش هم پیدا می‌کند.

نباید کشور را معطل کنیم / بدون مردم هیچ مسئله‌ای قابل حل نیست
کد خبر: 494237
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۹ ۱۸:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم علاوه بر حق سیاسی، باید حتما حق اقتصادی هم داشته باشند و لازم است برنامه جدی در این زمینه وجود داشته باشد.


به گزارش مهر، سعید جلیلی، عصر امروز در دیدار با نمایندگان تعاونی ها، گفت: بنده طی هشت سال گذشته نه تنها در تهران بلکه در بسیاری از شهرستان‌ها با تعاونی‌ها و کارگاه‌های مختلف جلسه برگزار کردم. جمع‌بندی ما از کارهایی که طی این هشت سال انجام دادیم، این است که فرصت‌ها و امکانات کشور به گونه‌ای است که اگر یک برنامه جدی وجود داشته باشد، کشور نه تنها اداره می‌شود، بلکه جهش هم پیدا می‌کند.

وی بیان کرد: بنده حاضرم با هر فردی که نسبت به این موضوع شک دارد، مناظره کنم. البته ما بدون مردم نمی‌توانیم کارها را پیش ببریم و بدون مردم هیچ مسئله‌ای قابل حل نیست.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: اگر ما به دنبال رفع مشکلات کشور هستیم، باید همه ظرفیت‌های کشور به کار گرفته شود و نباید کشور را معطل موضوعی گذاشت.

جلیلی با بیان اینکه لازم است موانع بر سر راه تعاونی‌ها برداشته شود، گفت: 16 مانع جدی وجود دارد که اگر دولت این موانع را بردارد، اقتصاد جهش پیدا می‌کند. البته موانع دیگری هم در این زمینه وجود دارد و لازم است که اتحادیه‌ها، تعاونی‌ها و بخش‌های خصوصی تلاش کنند تا این مشکلات برطرف شود.

وی با بیان اینکه تعارفات یکی از مشکلات در فرهنگ سیاسی ماست، گفت: بخش دولتی و بخش خصوصی باید تعارفات را کنار بگذارند تا مشکلات کشور مرتفع شود. حتما باید جلوی تبعیض و رانت‌خواری را هم در دولت و هم در بخش خصوصی گرفت.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: مردم علاوه بر حق سیاسی، باید حتما حق اقتصادی هم داشته باشند و لازم است برنامه جدی در این زمینه وجود داشته باشد و مردمی کردن اقتصاد مسئله‌ای مهم است.

وی ادامه داد: تعاونی‌ها یکی از بسترهای مهم در این زمینه است و مردمی که می خواهند از حقوق اقتصادی خود استفاده کنند، باید بتوانند از یک بستر سالم و مطمئن بهره مند شوند.

جلیلی با تاکید بر اینکه اقتصاد کشور را نمی‌توان در یک محیط بی ثبات و سیال اداره کرد، گفت: ما نباید کشور را معطل خارج کنیم و حتما باید تعامل گسترده و سازنده با جهان داشته باشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها