کد خبر: 494292
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۰ ۰۸:۵۰:۰۰
| |

حسن رسولی، فعال سیاسی اصلاح طلب:

انتخابات 1400| مناظرات به صورت محافظه‌کارانه برگزار می‌شود / رئیسی در معرض آرای منفی قرار دارد

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: آنطور که پیداست طراحان مناظرات در این دور از انتخابات به نحوی بسیار محافظه کارانه و محتاطانه، ساختار، شکل و محتوا را برنامه ریزی و برگزار کردند.

انتخابات 1400| مناظرات به صورت محافظه‌کارانه برگزار می‌شود / رئیسی در معرض آرای منفی قرار دارد
کد خبر: 494292
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۰ ۰۸:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حسن رسولی، فعال سیاسی اصلاح طلب، در رابطه با روند مناظرات انتخاباتی اظهار کرد: از سال 88 به بعد مناظرات انتخاباتی همواره نقشی اساسی، مهم، تشویق کننده و گرم کننده در فضای رقابت های سیاسی داشته است. این روند تا سال 92 و 96 هم پایدار بود اما به نظر می رسد که مناظرات در این دوره از انتخابات تاثیر آنچنانی ندارد.

به گزارش برنا، او افزود: آنطور که پیداست طراحان مناظرات در این دور از انتخابات به نحوی بسیار محافظه کارانه و محتاطانه، ساختار، شکل و محتوا را برنامه ریزی و برگزار کردند. تاثیر این مناظرات در شفاف سازی برای افکار عمومی و رای دهندگان در این دور از انتخابات از اهمیت کمتری برخوردار است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: از نظر آرایش صحنه کاندیداها در حال حاضر دو نوع رای دارند. رای مثبت که براساس تبلیغات به سبد رای افراد کمتر شناخته شده ریخته می شود و رای منفی که عموما نصیب افراد معروف تری مثل رئیسی می‌شود.

او ادامه داد: من فکر می کنم این مناظرات ضمن اینکه تاثیر آنچنانی در رغبت مردم به انتخابات نداشته اما جابجایی هایی را در نظرسنجی ها، شاهد خواهیم بود.

رسولی خاطر نشان کرد: رئیسی به دلیل اینکه در سال 96 داوطلب بود و امروز رئیس قوه است و در صدا و سیما حضوری پررنگی دارد از نظر افزایش آرای منفی پس از مناظرات در معرض تهدید بیشتری، خواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها