کد خبر: 494426
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۰ ۱۳:۴۰:۱۴
| |

ناصر ابراهیمی:

لژیونرهای ما روی سطح آسیا تاثیر گذاشته‌اند/ نباید مغرور شویم

پیشکسوت فوتبال اعتقاد دارد تیم ملی فوتبال ایران بازیکنان خوبی دارد و شرایط کیفی بازیکنان در حدی است که می‌توان از بازیکنان نیمکت‎‌نشین هم در بازی استفاده کرد.

لژیونرهای ما روی سطح آسیا تاثیر گذاشته‌اند/ نباید مغرور شویم
کد خبر: 494426
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۰ ۱۳:۴۰:۱۴

اعتمادآنلاین| ناصر ابراهیمی پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با ایسنا درباره شرایط و مسیر پیش روی تیم ملی فوتبال برای صعود به جام جهانی اظهار کرد: بازیکنان ما تجربیات زیاد و سابقه کار کردند با چند مربی خوب مثل برانکو کار کرده اند. را دارند همچنین لژیونر های خوبی هم داریم. حتی یک تیم کامل یازده نفره دیگر هم روی نیمکت داریم.

به گزارش ایسنا، در هیچ تیمی در لیگ ایران مثل این بازیکنان پیدا نمی شود. بعد از سال ها توانستیم بحرین را در خاک خودش شکست دهیم در زمان مربی قبلی از بحرین شکست خوردیم اما خوشبختانه بازیکنان ما به خصوص دو یا سه مهره خیلی خوب کار کردند و توانستیم پیروز شویم.

بازیکنان لژیونر ما در سطح آسیا تاثیر داشته اند. باشگاه های اروپایی خواهان طارمی هستند و آزمون هم چندین سال است که در یک تیم صاحب نام بازی می‌کند. دفاع های چپ و راست و بازیکنان لژیونر دیگر خوبی داریم. ذخیره های خوبی داریم که هر آن می توانند به زمین بیایند.

ابراهیمی ادامه داد: طارمی و آزمون در لیگ پرتغال و روسیه جزو بازیکنان گلزن هستند و مشخص است که سردار فوروارد هدف است و طارمی پشت آن.

حتی در بازی با بحرین در دو پاس طلایی که طارمی به سردار داد این مساله را دیدیم. هر دو این بازیکنان تجربه کافی دارند. همچنین نباید از بازی خوب وحید امیری غافل شویم.

وحید امیری هم بازیکن تاثیر گذاری بود. در بازی قبل تیم روان بازی کرد در نیمه اول بازی پایاپای بود اما در نیمه دوم کار را خوب شروع کردیم و همه خوب کار کردند اما نباید برای برد بحرین مغرور شویم.

او درباره شرایط پیش روی تیم ملی فوتبال اظهار کرد: ما باید هر چهار بازی را ببریم، فکر می‌کنم احتمال 90 درصد کامبوج را شکست می دهیم. متأسفانه بازی با عراق در زمین خوب و با کیفیتی برگزار نمی شود که کار را سخت می کند. ما از عراق و بحرین بهتر هستیم. خوشبختانه توانستیم امتیاز دو بازی قبل را بگیریم ان‌شاءالله امتیاز دو بازی دیگر را هم بگیریم و صعود کنیم.

وحید هاشمیان و کریم باقری در کنار سرمربی هستند که در بسیاری از مسائل می توانند به او کمک کنند. ما در دو بازی اول 50 درصد راه را رفته ایم امیدوارم دوبازی پیش رو را هم ببریم.

عراق همیشه مزاحم بوده اما می توانیم پیروز شویم. ما یک تیم داخل زمین داریم و یک تیم و حتی بیشتر در خارج از زمین داریم که چند مربی با آنها کار کرده اند و دو سوم تیم لژیونر هستند و در اروپا کار می کنند. دست و بال مربی برای تعوض باز است.

او درباره ضعف های تیم گفت: در خط هافبک نیاز داریم که هماهنگی بیشتر شود. همچنین دفاع های ما باز بازی می کنند که به ضرر ماست. نیاز به یک هافبک دفاعی داریم که قلب دفاع ها را پر کند چون دفاع راست و چپ ما نفوذ می کنند.

مخصوصاً در بازی با عراق دفاع ها باید جمع‌تر باشند و هافبک دفاعی داشته باشیم. اگر نوراللهی هافبک دفاعی باشد باید در مرکز زمین باشد و باید برای شوت زدن پشت خط هجده بایستد. برای بازی با عراق باید پنج نفر دفاع و پنج نفر حمله کنند. ما 42 سال است که نتوانستیم در آسیا قهرمان شویم اما امیدوارم به جام جهانی صعود کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها