مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد:

پرداخت پاداش ایام کرونا به کارکنان مراکز درمانی/پرداخت معوقات مربوط به احکام سال 1400؛ بزودی

مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص پرداخت پاداش ایام کرونا به کارکنان مراکز درمانی درگیر کرونا تا معادل 100 درصد یکماه حقوق، از ارسال پیشنهادی به هیات مدیره برای اخذ مصوبه خبر داد.

پرداخت پاداش ایام کرونا به کارکنان مراکز درمانی/پرداخت معوقات مربوط به احکام سال 1400؛ بزودی
کد خبر: 494437
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۰ ۱۴:۰۸:۵۴

اعتمادآنلاین| مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص پرداخت پاداش ایام کرونا به کارکنان مراکز درمانی درگیر کرونا تا معادل 100 درصد یکماه حقوق، از ارسال پیشنهادی به هیات مدیره برای اخذ مصوبه خبر داد و گفت: رویه پرداخت اضافه کار و مزایای انگیزشی در خصوص این‌ همکاران مادامی که مراکز درمانی سازمان پذیرای بیماران کرونا هستند، ادامه می‌یابد.

به گزارش ایسنا، مصطفی سالاری در جلسه ساماندهی نظام پرداخت به کارکنان سازمان تأمین اجتماعی که نوزدهم خرداد برگزار شد، از ابلاغ بخشنامه شیوه محاسبه و کسر 7 درصد حق بیمه سهم همکاران متقاضی بازنشستگی در مشاغل سخت و زیان آور خبر داد.

وی با تشریح اقدامات و پیگیری های صورت گرفته در راستای جبران تلاش‌ها و زحمات کارکنان سازمان تامین اجتماعی به‌ویژه حوزه درمان در دوران پاندمی کرونا، اظهار داشت: با ابلاغ این بخشنامه، بابت سنوات سخت و زیان آور پرستاران در حین بازنشستگی، 20 درصد حق بیمه 5 ساله بر عهده سازمان و فقط 7 درصد کسورات بر عهده خود آنان خواهد بود که به موجب این بخشنامه سهم کارمند از محل پاداش پایان خدمت و یا طی 24 ماه کسر از مستمری بازنشستگی قابل تادیه خواهد بود.

سالاری همچنین از ابلاغ دستورالعمل جدید محاسبه و پرداخت پرکیس به پزشکان از دی سال 99 خبر داد و افزود: علاوه بر این، با ابلاغ دستور اداری جبران کاهش غیرارادی عملکرد پرکیس پزشکان در ایام کرونا، جبران کاهش عملکرد پزشکان مشمول از اول تیر 1399 به بعد، محاسبه و پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از ارسال پیشنهادی به هیات مدیره برای پرداخت معوقه فوق‌العاده‌های سختی کار و نوبت کاری خبر داد و افزود: احتمالا ظرف هفته آینده هر دو موضوع به تصویب هیات مدیره خواهد رسید که به محض ابلاغ مصوبه، مراتب برای اجرا به استانها ابلاغ خواهد شد.

سالاری همچنین با اشاره به درخواست از سازمان اداری و استخدامی کشور در رابطه با مجوز افزایش فوق العاده ویژه کارکنان متناسب با شرایط رسته های مختلف شغلی، ضمن ابراز قدردانی از وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رییس هیات امنا سازمان، خاطرنشان کرد: به محض اخذ مجوز شورای حقوق و دستمزد و ابلاغ پاسخ مرجع مذکور، اقدامات لازم در سازمان بلافاصله انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اصلاح و تصویب شاخص‌های ارزیابی در محاسبه مزایای انگیزشی در کمیته اصلی مزایای انگیزشی سازمان، از بازبینی و اصلاح سقف پرداخت مزایای انگیزشی به کارکنان به منظور رعایت عدالت در پرداخت‌ها، خبر داد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همچنین از شفاف سازی در خصوص نحوه محاسبه ساعت کارکرد و اضافه کار کارکنان در معرض خطر اشعه در مراکز درمانی و ابلاغ مکاتبات مرتبط برای اجرا به استانها خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، سالاری تأکید کرد: صدور احکام کارگزینی مربوط به افزایش حقوق سال 1400 کارکنان شاغل در سازمان تامین اجتماعی انجام و پرداخت حقوق خرداد همکاران نیز بر اساس احکام صادره جدید صورت می گیرد و معوقات مربوط به احکام سال 1400 نیز در آینده نزدیک پرداخت می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها