کد خبر: 494660
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۱ ۱۴:۰۴:۴۴
| |

سفیر فلسطین:

تعویق مذاکرات قاهره به معنای شکست این گفتگوها نیست

سفیر فلسطین در قاهره اعلام کرد، گفتگو میان گروه‌های فلسطینی در قاهره ادامه دارد و تعویق آن برای چند ساعت یا چند روز به معنای شکست این گفتگوها نیست.

تعویق مذاکرات قاهره به معنای شکست این گفتگوها نیست
کد خبر: 494660
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۱ ۱۴:۰۴:۴۴

اعتمادآنلاین| دیاب اللوح، سفیر فلسطین در قاهره پیرامون اخبار مربوط به تعویق گفتگوی روزهای شنبه و یکشنبه گروه های فلسطینی به زمانی دیگر، گفت، اطلاعی درباره این تعویق ندارد. گفتگو همچنان ادامه دارد و تعویق آن برای چند ساعت یا چند روز به معنای شکست این گفتگوها نیست.

به گزارش ایسنا، وی افزود: ما مشتاق موفقیت این گفتگو، پایان دادن به دودستگی، اتحاد مجدد فلسطین و برقراری آشتی فلسطین هستیم.

اللوح گفت: ما به نقش مصر پایبندیم و از این نقش قدردانی می کنیم. محمود عباس، رئیس(تشکیلات خودگردان فلسطین) برای موفقیت این نقش مصر و این دیدارها دستوراتی داده است. ما در این دیدارها طرف خاصی نیستیم اما گروه ها همچنان جمع هستند و دیدارها ادامه دارد و ما منتظر نتایج هستیم.

پیش از این یک منبع فلسطینی گزارش داد، رهبری مصر به گروه های فلسطینی اطلاع داده که گفتگوهایی که قرار بود روزهای شنبه و یکشنبه برگزار شود، به زمان نامشخص دیگری موکول می شود.

در این رابطه یک منبع ویژه از قاهره گفت، مصر دلیل این تاخیر را مشغله های زیاد رهبری اعلام کرده اما در حقیقت اختلافات عمیقی میان طرف های گفتگو وجود دارد.

پیش از این سرویس اطلاعات مصر از گروه های فلسطینی خواست، روز شنبه به مدت دو روز برای بررسی موضوعات مهمی از جمله بازسازی غزه، تشکیل دولت وحدت ملی و احیای سازمان آزادی بخش فلسطین در قاهره تشکیل جلسه دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها