کد خبر: 494710
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۱ ۱۹:۵۵:۰۰
| |

مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲؛ ایران ۱۰ - ۰ کامبوج

زنگ تفریح!

تیم ملی ایران در هفتمین بازی خود در مرحله مقاماتی جام جهانی 2022 قطر به مصاف کامبوج رفت.

زنگ تفریح!
کد خبر: 494710
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۱ ۱۹:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| شاگردان دراگان اسکوچیچ هفتمین بازی خود را مقابل حریفی انجام دادند که در بازی رفت 14 گل به این تیم زده بودند.

به گزارش اعتماد آنلاین ، تیم ملی ایران در 45 دقیقه نخست مقابل این تیم موفق شد 4 گل وارد دروازه کامبوجی ها کند، البته چهارمین گل ، گل به خودی ثبت شد.

سایر گل ها را علیرضا جهانبخش در دقیقه 16 از روی نقطه پنالتی، شجاع خلیل زاده و مهدی طارمی در دقایق 22 و 27 به ثمر رساندند . سعید عزت اللهی نیز در دقیقه 45 پنالتی دیگر تیم ملی را نتوانست به گل تبدیل کند.

در نیمه دوم اما کامبوجی ها اندکی بسته بازی کردند و پس از 20 دقیقه میلاد محمدی موفق شد دروازه حریف را باز کند.

پس محمدی، مرتضی پور علی گنجی ، کاوه رضایی برای دوبار و مهدی قائدی برای تیم ملی گلزنی کردند تا به این ترتیب نتیجه بازی با 10 بر صفر به پایان برسد.

شاگردان اسکوچیچ پس از این پیروزی 15 امتیازی شده و موقتا در صدر جدول قرار گرفتند و چشم به نتیجه بازی عراق مقابل هنگ کنگ دوختند.

تیم ملی ایران در این دوره از رقابت های مقدماتی جام جهانی ، یک بازی دیگر مقابل عراق در پیش دارد و باید از این بازی نیز امتیاز کامل را دریافت کند. دیدار ایران مقابل عراق روز سه شنبه خرداد ساعت 21 برگزار خواهد شد.

ترکیب تیم ملی ایران به شرح زیر بود:

امیر عابدزاده، صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده(دقیقه 46 مجید حسینی)، میلاد محمدی(دقیقه 46 میلاد سرلک)، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی طارمی(دقیقه 46 کریم انصاری فرد)، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش(کاپیتان)(دقیقه 68 کاوه رضایی)، احمد نورالهی(دقیقه 55 مهدی قائدی)، علی قلی‌زاده و سعید عزت‌الهی.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها