کد خبر: 494807
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۲ ۰۹:۳۷:۱۴
| |

سخنی با منتخب سیزدهم؛

دغدغه اقتصادی شما چیست؟

«دغدغه مردم» موضوع سومین مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری است، مهم‌ترین دغدغه اقتصادی شما این روزها چیست؟

دغدغه اقتصادی شما چیست؟
کد خبر: 494807
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۲ ۰۹:۳۷:۱۴

اعتمادآنلاین| بعد از ظهر امروز قرار است، سومین مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری با حضور هفت کاندیدای تایید صلاحیت شده شورای نگهبان برگزار شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سومین مناظره تلویزیونی کاندیدا‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با موضوع «دغدغه‌های مردم» برگزار می‌شود. در حالی امروز موضوع مناظره دغدغه‌های مردم تعیین شده است که پیش از این، مناظره اول با موضوع «اقتصادی» در روز شنبه (15 خرداد) و مناظره دوم با موضوع «فرهنگی، اجتماعی و سیاسی» در روز سه‌شنبه (18 خرداد) برگزار شد.

نامزد‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در خصوص این موضوعات در برنامه‌ای که زمان آن بیش از سه ساعت تعیین شده، به اظهار نظر پرداخته‌اند تا مردم از این طریق با دیدگاه‌های آنان آشنا شوند و بتوانند فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

هم‌نشینی با مردم در کوچه و بازار گواه آن است که این روزها چرخ اقتصاد به کندی می‌چرخد و تحت تاثیر همین امر مشکلات ریز و درشتی گریبان‌گیر اقشار مختلف جامعه شده است. بر این اساس «تورم و فشارهای اقتصادی»، «مسائل اجتماعی چون ازدواج، بیکاری، مسکن و غیره»، «آسیب‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا» این روزها از جمله دغدغه‌های اقتصادی اصلی مردم است.


سومین مناظره امروز از شبکه‌های یک، خبر، جام جم و سلامت سیما پخش می‌شود که شبکه سلامت همراه با رابط ناشنوایان آن را پوشش می‌دهد و رادیو‌های ایران و انتخابات هم مناظره آخر را همچون دو مناظره قبل مستقیم پخش خواهند کرد.

شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانید دغدغه‌های اقتصادی خود را خطاب به نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری و رئیس جمهور بعدی کشورمان در ذیل این خبر در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها