رگبار پراکنده باران در برخی مناطق کشور/غبار آلود شدن آسمان تعدادی از استان‌ها

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به رگبار پراکنده باران در برخی مناطق کشور طی امروز و فردا (22 و 23 خرداد) گفت: به‌ دلیل وزش باد شدید، آسمان در برخی از استان‌ها غبارآلود خواهد شد.

رگبار پراکنده باران در برخی مناطق کشور/غبار آلود شدن آسمان تعدادی از استان‌ها
کد خبر: 494870
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۲ ۱۱:۳۵:۳۸

اعتمادآنلاین| صادق ضیاییان با اشاره به اینکه طی پنج روز آینده آسمانی صاف و آفتابی همراه با جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم خواهد شد، اظهار کرد: طی امروز (22 خرداد) در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان و شرق هرمزگان به‌ویژه طی ساعات بعد ازظهر افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه طی امروز (22 خرداد) در برخی نقاط سواحل دریای خزر نیز بارش پراکنده دور از انتظار نیست، گفت: طی فردا (23 خرداد) رگبار و رعد و برق در مناطق ذکر شده ادامه دارد.

ضیاییان ادامه داد: طی امروز و فردا (22 و 23 خرداد) و طی روز سه‌شنبه (25 خرداد) در برخی نقاط شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید رخ می‌دهد که در برخی از نقاط سبب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

به گفته وی طی سه روز آینده در مناطقی از ایلام، خوزستان و بوشهر وزش باد شدید رخ می‌دهد که سبب خیزش گرد و خاک و غبار آلود شدن آسمان می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه با بیان اینکه طی سه روز آینده خلیج فارس، دریای عمان و تنگه هرمز مواج و متلاطم خواهد بود، گفت: از اواخر وقت روز شنبه (22 خرداد) و طی روز یکشنبه (23 خرداد) دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (23 خرداد) صاف همراه با وزش باد و با حداقل دمای 26 و حداکثر دمای 38 درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه (24 خرداد) نیز صاف همراه با وزش باد، در بعد ازظهر افزایش باد و با حداقل دمای 27 و حداکثر دمای 38 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها