کد خبر: 494902
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۲ ۱۲:۳۰:۴۲
| |

با تجلیل از دارن استار؛

جشنواره مونت‌کارلو 60 ساله شد/ نمایش مستندی تکان دهنده از شیرها

در شصتمین دوره جشنواره تلویزیونی مونت کارلو که به زودی کارش را شروع می‌کند دارن استار تهیه‌کننده آمریکایی تجلیل می‌شود و مستندی تکان‌دهنده از شیرها به نمایش درمی‌آید.

جشنواره مونت‌کارلو 60 ساله شد/ نمایش مستندی تکان دهنده از شیرها
کد خبر: 494902
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۲ ۱۲:۳۰:۴۲

اعتمادآنلاین| در شصتمین دوره برگزاری جشنواره تلویزیونی مونت کارلو، تندیس الهه طلایی این جشنواره به نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده آمریکایی دارن استار اهدا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، استار برای فعالیت‌های تخصصی‌اش در صنعت سرگرمی تلویزیونی در این جشنواره جایزه می‌گیرد.

دارن استار که سازنده «بورلی هیلز 90210»، «محله ملروس»، «جنیست و شهر»، «جوان‌تر» و به تازگی «امیلی در پاریس» برای نتفلیکس است، جایزه‌اش را از دست شاهزاده آلبرت دوم موناکو و در روز افتتاحیه جشنواره در 18 ژوئن (28 خرداد) دریافت می‌کند.

لورن پونس مدیر جشنواره از این تهیه کننده به عنوان یکی از توانمندترین چهره‌ها در تولید برنامه‌های سرگرم‌کننده تلویزیونی یاد کرد و گفت برنامه‌هایی که وی تولید کرده با اقبال وسیع مردمی مواجه شده‌اند.

این جشنواره همچنین 21 ژوئن مستندی تکان‌دهنده درباره شیرها را برای نخستین بار به نمایش می‌گذارد. این مستند با عنوان «شیرها، استخوان‌ها و گلوله‌ها» فیلمی تکان دهنده درباره صنعت خطرناک و پررونق کشتار شیرها به دلیل فروش استخوان‌هایشان به چین است.

دیک وولف، تد ترنر، جری بروکهایمر، آن سووینی، استیون جی.کانل، کرسی کرسی و تام ورنر از دریافت‌کننندگان پیشین جایزه پری طلایی مونت‌کارلو هستند.

این جشنواره که 60 سال پیش توسط پرنس رنیه سوم پادشاه موناکو (همسر گریس کلی) تاسیس شد اکنون با ریاست افتخاری شاهزاده آلبرت دوم فعالیت می‌کند.

سریال «بورلی هیلز 90210» از 1990 تا 2000 تولید شد و «مرلوس پلیس» از 1992 تا 1999 روی آنتن رفت. «جنیست و شهر» نیز از 1998 تا 2004 پخش شد و «امیلی در پاریس» از سال 2020 در نتفلیکس تولید می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها