کد خبر: 494903
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۲ ۱۲:۳۲:۱۶
| |

علیرضا استکی،سرمربی تیم ملی بوکس:

باید به وظیفه‌مان به عنوان یک ایرانی عمل کنیم و رای دهیم

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: باید به وظیفه‌مان تحت عنوان یک ایرانی عمل کنیم بر همین اساس از همه مردم ایران می‌خواهم در تعیین سرنوشت خود سهیم بوده و پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

باید به وظیفه‌مان به عنوان یک ایرانی عمل کنیم و رای دهیم
کد خبر: 494903
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۲ ۱۲:۳۲:۱۶

اعتمادآنلاین| ‌ علیرضا استکی با اشاره به اینکه به عنوان یکی ایرانی قطعاً در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنم، اظهار داشت: حضور در انتخابات ریاست جمهوری وظیفه تک تک مردم است و از همه مردم ایران می‌خواهم در تعیین سرنوشت خود سهیم بوده و پای صندوق‌های رای حاضر شوند. ما باید در راستای نظام جمهوری اسلامی ایران قدم برداشته و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری باشیم.

به گزارش فارس، سرمربی تیم ملی بوکس ادامه داد: برای هر شخصی که مورد تائید نظام بوده و با انتخاب مردم روی کار بیاید آرزوی موفقیت و سربلندی دارم. برای ما مهمترین نکته برافراسته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی زمینه‌ها است و به عنوان سرباز کوچک این کشور برای موفقیت کشورم هرچه در توان دارم به کار می‌بندم.

استکی خاطرنشان کرد: بحث ورزش از سیاست جداست و ما تنها باید به وظیفه خود تحت عنوان یک ایرانی عمل کنیم و پیرو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم. امیدوارم شیر بچه‌های بوکس ایران با درخشش در رقابت‌های پیش رو علاوه بر جبران زحمات مسئولان ورزش کشور، باعث خرسندی مردم و برافراشته شدن پرچم سه رنگ کشور عزیزمان شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها