کد خبر: 494920
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۲ ۱۳:۰۶:۳۳
| |

نقوی حسینی، فعال سیاسی اصولگرا:

مناظره‌ها مثل ادوار گذشته مورد استقبال مردم قرار نگرفت / در دوره‌های گذشته مناظره‌ها حکم «دربی» را داشت

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: برخی معتقدند نوع و سبک مناظره ای که صداوسیما طراحی کرده چنین دستاوردی و نتیجه ای را به دنبال داشته و در عین حال کسانی هستند که می گویند نامزدها نتوانستند در صحنه مناظره آن طور که انتظار می رفت اثرگذار باشند.

مناظره‌ها مثل ادوار گذشته مورد استقبال مردم قرار نگرفت / در دوره‌های گذشته مناظره‌ها حکم «دربی» را داشت
کد خبر: 494920
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۲ ۱۳:۰۶:۳۳

اعتمادآنلاین| فعال سیاسی اصولگرا گفت: در ادوار گذشته انتخابات ریاست جمهوری، وقتی ساعت مناظره فرا می رسید، اوضاع شهر و جامعه حال و هوای مسابقه دربی پایتخت را داشت. یعنی خیابان ها خلوت می شد، همه جلوی تلویزیون ها می نشستند. در خانه ها، فروشگاه ها و مغازه ها مردم به تلویزیون خیره بودند و همه مردم تا مناظره بعدی در محافل عمومی همچون مسجد، دانشگاه، اتوبوس، مترو، خیابان، پارک و غیره راجع به مباحث مطروحه گفتگو و تبادل نظر می کردند.

به گزارش دیده‌بان ایران، نقوی حسینی درباره اثر مناظره سوم نامزدها بر معادلات انتخابات ریاست جمهوری گفت: دو مناظره گذشته خیلی نتوانست تحولی در آرایش صحنه انتخابات ایجاد کند و پیش بینی می شود که مناظره سوم نیز نتواند تفاوتی در این اوضاع و احوال به وجود آورد.

وی افزود: برخی معتقدند نوع و سبک مناظره ای که صداوسیما طراحی کرده چنین دستاوردی و نتیجه ای را به دنبال داشته و در عین حال کسانی هستند که می گویند نامزدها نتوانستند در صحنه مناظره آن طور که انتظار می رفت اثرگذار باشند. حالا دلیل هرچه هست، مناظره نامزدها مثل ادوار گذشته مورد استقبال مردم قرار نگرفت.

این فعال سیاسی اصولگرا تأکید کرد: در ادوار گذشته انتخابات ریاست جمهوری، وقتی ساعت مناظره فرا می رسید، اوضاع شهر و جامعه حال و هوای مسابقه دربی پایتخت را داشت. یعنی خیابان ها خلوت می شد، همه جلوی تلویزیون ها می نشستند. در خانه ها، فروشگاه ها و مغازه ها مردم به تلویزیون خیره بودند و همه مردم تا مناظره بعدی در محافل عمومی همچون مسجد، دانشگاه، اتوبوس، مترو، خیابان، پارک و غیره راجع به مباحث مطروحه گفتگو و تبادل نظر می کردند.

وی ادامه داد: مناظرات این دوره از انتخابات اصلا فضای گذشته را ندارد. خیلی به ندرت مردم پای تلویزیون می نشینند، ثانیا بحث و گفتگویی هم مطرح نمی شود. البته مناظره سوم شاید به واسطه آنکه آخرین فرصت نامزدها است تا در قاب تصویر رسانه ملی خودی نشان دهند، همه آنها برگه های طلایی‌شان را گذاشتند تا در مناظره امروز رو کنند.

نقوی حسینی تأکید کرد: امیدواریم مناظره سوم به خلاف پیش بینی ها، مناظره جالبی از آب درآید و نظرات مردم و جامعه را جلب کند و صحنه آرایش انتخابات را تغییر دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها