کد خبر: 494935
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۲ ۱۳:۳۷:۱۰
| |

نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش:

در حوزه بمب‌ها و مهمات هوشمند بی‌نیاز می‌شویم

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: ارائه توانمندی‌های سازمان صنایع دفاع تأثیر بسزایی در شناخت نیروهای مسلح از ظرفیت‌ها و هدایت نیروها به سمت توانمندی‌های صنعت دفاعی خواهد داشت. محصولات تولیدی سازمان صنایع دفاع ما را در حوزه بمب‌ها و مهمات هوشمندِ بی نیاز خواهد کرد.

در حوزه بمب‌ها و مهمات هوشمند بی‌نیاز می‌شویم
کد خبر: 494935
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۲ ۱۳:۳۷:۱۰

اعتمادآنلاین| فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: محصولات تولیدی سازمان صنایع دفاع ما را در حوزه بمب‌ها و مهمات هوشمند بی‌نیاز خواهد کرد.


به گزارش مهر، امیر عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش در بازدید از نمایشگاه دستاوردها و پیشرفت‌های صنعت دفاعی وزارت دفاع در حوزه رزم زمینی، برگزاری این نمایشگاه را بستر بسیار مناسبی برای شناخت هر چه بهتر ظرفیت صنعت دفاعی کشور دانست و گفت: ارائه توانمندی‌های سازمان صنایع دفاع به صورت یکجا در این نمایشگاه تأثیر بسزایی در شناخت نیروهای مسلح از ظرفیت‌ها و هدایت نیروها به سمت توانمندی‌های صنعت دفاعی خواهد داشت.

وی ضمن ابراز خُرسندی از توانمندی ارائه شده در حوزه هوشمند سازی و نقطه زنی مهمات به ویژه مهمات هوا به زمین تاکید کرد: محصولات تولیدی سازمان صنایع دفاع ما را در حوزه بمب‌ها و مهمات هوشمندِ بی نیاز خواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها