کد خبر: 494945
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۲ ۱۳:۵۲:۲۳
| |

محمد ابراهیم امامی،سخنگوی فدراسیون کشتی:

مسئولیت نتایج تیم‌ ملی با سرمربی است/ چیزی از کشتی نگرفتن حسین‌خانی مقابل امامی نشنیدم

سخنگوی فدراسیون کشتی تاکید کرد: غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد پس از بررسی‌های لازم نسبت به معرفی نفرات مد نظر خود برای حضور در المپیک اقدام کرد.

مسئولیت نتایج تیم‌ ملی با سرمربی است/ چیزی از کشتی نگرفتن حسین‌خانی مقابل امامی نشنیدم
کد خبر: 494945
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۲ ۱۳:۵۲:۲۳

اعتمادآنلاین| محمد ابراهیم امامی درباره اعلام ترکیب تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های المپیک توکیو، اظهار کرد: همانگونه که پیش از اعزام آزادکاران به رقابت‌های زیلکوفسکی لهستان اعلام شده بود، در پایان این رقابت‌ها و بررسی های کادر فنی تیم ملی طی ماه‌های گذشته در اردوها و مسابقات مختلف، در نهایت آقای غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد اسامی 6 آزادکار منتخب ایران برای حضور در رقابت‌های المپیک توکیو را تقدیم فدراسیون کرد.

به گزارش ایسنا، سخنگوی فدراسیون کشتی، افزود: قطعا آقای محمدی با همفکری سایر اعضای کادر فنی تمامی موارد لازم برای انتخاب برترین نفرات را مدنظر قرار داده و در نهایت باتوجه به نتایج بدست آمده در 3 وزن 74، 97 و 125 کیلوگرم در تورنمنت لهستان، اسامی مورد نظر خود را اعلام کرد. با توجه به زمان اندک تا رقابت‌های المپیک، لیست نفرات اعلام شد تا هم ملی‌پوشان با خیال آسوده و تمرکز بالا به دنبال موفقیت در المپیک باشند و هم کادر فنی تیم ملی با قدرت برنامه‌های خود را دنبال کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پس از بازگشت کادر فنی از لهستان، جلسه‌ای درباره اعلام لیست ملی‌پوشان در المپیک برگزار شده یا خیر، گفت: قبلا نیز اعلام شده بود به محض پایان تورنمنت لهستان و بررسی‌های لازم از سوی کادر فنی تیم ملی، لیست ملی‌پوشان ایران در المپیک اعلام می‌شود که همین کار نیز انجام شد و سرمربی تیم ملی اسامی ملی‌پوشان مد نظر خود را به فدراسیون اعلام کرد. مسئولیت کامل نتایج تیم ملی با سرمربی تیم ملی است و قطعا لیست اعلام شده نیز پس از برسی‌های لازم از سوی سرمربی و سایر اعضای کادر فنی اعلام شده است.

سخنگوی فدراسیون کشتی درباره برخی خبرها مبنی بر اینکه کادر فنی تیم ملی در لهستان خواستار برگزاری مبارزه رو در رو میان یونس امامی و حسین‌خانی شده اما حسین‌خانی از انجام مبارزه به بهانه نداشتن روحیه لازم خودداری کرده است، گفت: اولین بار است این حرف را می‌شنوم و حتی شایعه آن را هم نشنیده‌ام.

امامی درباره زمان اعلام لیست تیم ملی کشتی فرنگی نیز گفت: نمایندگان ایران در 2 وزن عازم مسابقات لهستان شده‌اند و سرمربی تیم ملی در پایان این رقابت‌ها نفرات مورد نظر خود را برای حضور در المپیک اعلام خواهد کرد.

وی در پایان درباره وضعیت تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان و جوانان برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان، خاطرنشان کرد: رقابت‌های نوجوانان جهان اواخر تیر و رقابت‌های جوانان جهان نیز از 25 مرداد برگزار می‌شود که نشان از عزم اتحادیه جهانی کشتی برای برگزاری رقابت‌های کشتی است. مسابقات قهرمانی کشور در هر دو رده برگزار شده و تیم‌های ملی نیز در حال برگزاری اردوهای خود هستند. تقریبا نفرات تیم ملی از نظر کادر فنی مشخص شده اند اما هنوز ترکیب نهایی اعلام نشده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها