کد خبر: 495108
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۳ ۰۹:۰۳:۰۰
| |

علی نیکزاد، رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی:

انتخابات 1400|تحریم نمی تواند همه عوامل را تحت الشعاع قرار دهد / شاهد مقابله جدی با قاچاق کالا نیستیم

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی گفت: دولت باید ظرفیت های کشور را از حیث جغرافیا و اقلیم و منابع طبیعی و منابع زیرزمینی بشناسد. تحریم نمی تواند همه عوامل ضروری زندگی را تحت الشعاع قرار دهد.

انتخابات 1400|تحریم نمی تواند همه عوامل را تحت الشعاع قرار دهد / شاهد مقابله جدی با قاچاق کالا نیستیم
کد خبر: 495108
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۳ ۰۹:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| علی نیکزاد، رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی در تجمع انتخاباتی حامیان ابراهیم رئیسی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار شد، با بیان اینکه گیلان به برکت مردمانی بزرگ و مقاوم جزو پیشتازان انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: جنبش جنگل به رهبری میرزا کوچک جنگلی مبارزه مسلحانه علیه استبداد داخلی و استعمار خارجی را آغاز کرد و نقش مهمی در تاریخ گیلان و ایران رقم زد.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به نقش علمای بزرگ گیلان در همراهی مردم با نهضت امام خمینی(ره)، افزود: نقش ویژه مردم گیلان در شکل گیری انقلاب اسلامی و مبارزه با گروهک های ضد انقلابی فراموش نشدنی است و همچنین مردم گیلان در دفاع مقدس با تقدیم هشت هزار شهید حماسه های بزرگی آفریدند.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی، بصیرت مردم گیلان در حماسه 8 دی را یادآور شد و گفت: حماسه بزرگ 8 دی مردم گیلان زمینه ساز حماسه 9 دی در سراسر کشور شد.

نیکزاد، گیلان را غنی ترین استان کشور از نظر محصولات کشاورزی دانست و عنوان کرد: رتبه های نخست تولید ماکیان، برنج و داروهای ضد سرطان و کشت مکانیزه به گیلان تعلق دارد، اما شاهد رتبه دوم گیلان در نرخ بیکاری هستیم و آلودگی های زیست محیطی موجود در گیلان سبب شده به جای تولید ثروت، منابع طبیعی را از دست بدهیم.

وی گفت: مسئولان در جمهوری اسلامی باید خدمت گزار مردم در راستای آرمان های الهی باشند.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی، با بیان اینکه دولت باید ظرفیت های کشور را از حیث جغرافیا و اقلیم و منابع طبیعی و منابع زیرزمینی بشناسد، گفت: تحریم نمی تواند همه عوامل ضروری زندگی را تحت الشعاع قرار دهد.

نیکزاد، خاطرنشان کرد: قاچاق کالا تیشه به ریشه تولید داخلی می زند، اما شاهد مقابله جدی با قاچاق کالا نیستیم.

وی تخصیص ارز دولتی برای کالای غیر اساسی را موجب از بین رفتن درآمدهای ارزی کشور جهت تامین دارو و واکسن و... دانست و ادامه داد: جمهوری اسلامی جای انحصار و رانت بیت المال نیست و باید دولتی را انتخاب کنیم که صداقت و پاکی و ایمان و مجاهدت و مراقبت را سرلوحه کار خود قرار داده باشد.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی، با بیان اینکه دولت حجت الاسلام رئیسی با برجام مخالف نیست، بلکه با خدشه دار شدن عزت و اقتدار و منافع مردم مخالفت دارد، گفت: شهدا و در راس آنها حاج قاسم سلیمانی برای این کشور عزت و شرافت و اقتدار آفریدند.

وی با اشاره به فاصله جوانان از اشتغال و ازدواج و خانه دار شدن و...، تاکید کرد: در حوزه فرهنگ نیز شاهد رهاشدگی هستیم و خانواده و مادران و دختران جدی گرفته نشده اند.

نیکزاد، آسیب دیدن سرمایه اجتماعی را گوشه ای دیگر از عملکرد ضعیف دولت در هشت سال اخیر دانست و متذکر شد: باید دولتی را مستقر کنیم که افراد آن سلامت فردی، اخلاقی و اعتقادی داشته و تابع ولایت باشند و عدالت محوری بر مبنای جمهوری اسلامی را دنبال کنند.

وی با بیان اینکه دولت باید خدمت به مردم را وظیفه خود بداند، خاطرنشان کرد: عظمت و اقتدار این نظام به خاطر مردم است و لذا دولت آینده باید دولت عدالت اجتماعی باشد و بتواند با حکمت و خردورزی حقوق مسلم پایمال شده ملت را بازستاند.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی، واردات لوازم خانگی دارای مشابه داخلی را جفا در حق تولیدکنندگان دانست و متذکر شد: دولت قوی و مردمی برای خدمت، عدالت، سربازی ولایت، حکمت و خردورزی روی کار خواهد آمد و افراد فاقد طهارت اقتصادی در این دولت جای ندارند.

نیکزاد، با بیان اینکه باید توان کشور را در سیاست خارجه و دالی بالا ببریم و مقتدرانه عمل کنیم، گفت: باید به مردم خدمت کنیم و عدالت را گسترش دهیم و استان ها را با استعدادها و توانمندی هایشان پیش ببریم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها