بررسی بازی‌های امشب؛

تقابل جذاب انگلیس-کرواسی و اولین جدال هلند +عکس

در سومین روز از مسابقات یورو 2020، انگلیس در دیداری جذاب میزبان کرواسی خواهد بود و هلند اولین جدال خود را آغاز خواهد کرد.

تقابل جذاب انگلیس-کرواسی و اولین جدال هلند +عکس
کد خبر: 495144
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۳ ۱۰:۰۹:۰۸

اعتمادآنلاین| امروز در سومین روز از مسابقات یورو 2020، 3 بازی در ساعات مختلف برگزار می‌شود که در مهمترین آنها انگلیس و کرواسی به مصاف هم می روند و هلند در دیداری مهم میزبان اوکراین خواهد بود. در دیگر بازی روز نیز اتریش و مقدونیه شمالی به مصاف هم خواهند رفت تا پرونده گروه C در همین امروز بسته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، در جدول و گزارش زیر سعی داریم به صورت مختصر در خصوص بازی‌های امروز یورو 2020 صحبت کنیم:

جدول بازی انگلیس کرواسی

پوستر زیبای انگلیسی‌ها از بازی با کرواسی و استفاده از فیلم خوب ، بد ، زشت

انگلیس قصد دارد با ستاره‌های جوان و باتجربه خود مثل فیل فودن، میسون مونت و هری کین خط دفاع مسن کرواسی را اذیت کند. از طرف دیگر خط تهاجمی کرواسی بسیار قدرتمند خواهد بود زیرا بازیکنانی مثل آنته ربیچ یا برونو پتکوویچ جلوتر از پریشیچ، مودریچ و کواچیچ بازی خواهند کرد.

آخرین بازی هم این 2 تیم به نیمه نهایی جام جهانی 2018 روسیه بازمی‌گردد که سه شیرها در یک قدمی فینال مقابل کروات‌ها به شکست 2 بر یک رضایت دادند. البته پس از آن این 2 تیم 2 بار در لیگ ملت های اروپا با هم رقابت کردند که یک تساوی بدون گل و یک برد 2 بر یک از آن انگلیسی‌ها شد.

در این گروه اسکاتلند و چک نیز حضور دارند و به دلیل کیفیت بالای آن 2 تیم، انتظار می‌رود جدال انگلیس و کرواسی نیز جذاب دنبال شود زیرا تیم‌ها برای صعود نیازمند پیروزی هستند و نمی‌توان ادعا کرد که بازی‌های بعدی آنها ساده خواهد بود.

از راست : گوران پاندف و ایگور آنگلوفسکی از مقدونیه شمالی و فرانکو فودا و دیوید آلابا از اتریش

مقدونیه شمالی برای اولین بار پا به این رقابت گذاشته و به همین دلیل انتظار زیادی از او نمی‌رود. با این حال این تیم با بازیکنان قدرتمندی مثل الیف اِلماس و گوران پاندف می‌تواند زهردار باشد. از طرف دیگر اتریش می‌خواهد عملکرد ضعیف خود در یوروی قبل را جبران کند و با بازیکنانی باتجربه‌تر مثل دیوید آلابا، سابیتزر و آرناتوویچ به صعود فکر کند.

اتریش در مقدماتی یورو 2020، دو بار توانست مقدونیه شمالی را شکست دهد و حالا می‌خواهد این نتیجه را در رقابت مهم یورو تکرار کند.

از راست : زینچنکو و شوچنکو از اوکراین و دی بوئر و دی یونگ از هلند

نه هلند به اندازه سابق قدرتمند و زهردار در مسابقات اخیر نشان داده است و نه اوکراین، با این حال به نظر می‌رسد دیدار امشب جذاب دنبال شود. هلند با اینکه فان دایک، سیلسن، فان دِ بک را در اختیار ندارد، می‌خواهد با درخشش ممفیس دپای و دی یونگ به راحتی از این گروه صعود کند. از طرف دیگر تیم اوکراین با شوچنکو حال و روز خوبی ندارد و باید دید امشب چه عملکردی از خود به ثبت می‌رساند.

از ستاره‌های مهم و تاثیرگذار اوکراین در بازی امشب می‌توان به مالینوفسکی و زینچنکو اشاره کرد که فصل خوبی را در باشگاه‌های آتالانتا و منچسترسیتی سپری کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها