قاهره:

بازسازی غزه بخشی از مسئولیت ما در برابر مسأله فلسطین است

وزیر خارجه مصر اعلام کرد که قاهره در خصوص تحقق صلح فراگیر در فلسطین با اردن رویکرد مشترکی دارد و بازسازی غزه موضوعی اولویت‌دار است.

بازسازی غزه بخشی از مسئولیت ما در برابر مسأله فلسطین است
کد خبر: 495205
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۳ ۱۱:۳۸:۱۴

اعتمادآنلاین| سامح شکری، وزیر خارجه مصر خاطرنشان کرد: ما کسانی هستیم که در طول هفت دهه گذشته برای حمایت از فلسطین جان، مال و خون قربانی کردیم و ما به حمایت خود از برادران فلسطینی ادامه می‌دهیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، سامح شکری در خصوص بازسازی غزه تصریح کرد: نوار غزه در سایه عدم وفاداری جامعه جهانی به وعده‌های خود در مورد بازسازی این باریکه، طی سالهای اخیر در معرض تخریب و ویرانی پیاپی قرار گرفته است و مصر وعده بازسازی نوار غزه را داد و به وعده‌های خود وفا کرده و در راستای منافع شهروندان فلسطینی تلاش می‌کند.

وزیر خارجه مصر همچنین تاکید کرد که کشورش در راستای بهبود اوضاع معیشتی شهروندان فلسطینی و تحقق آرزوهای آنها در تشکیل کشور فلسطین عمل می‌کند و اهالی غزه مستحق حمایت، نظارت، تسکین و کاهش درد و رنج و بهبود وضعیت خود هستند.

سامح شکری همچنین تاکید کرد، همبستگی و یکپارچگی، قدرت ملت فلسطین را برای تحقق حقوق مشروع خود در تشکیل کشور فلسطین تقویت می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها