سناتور لیندسی گراهام: دلم برای ترامپ تنگ شده!

سناتور جمهوریخواه لیندسی گراهام دیدار جو بایدن با بوریس جانسون پیش از برگزاری اجلاس گروه هفت در انگلیس را پر از صحبتهای غلط و سرخوشانه دانست و گفت که دلش برای دونالد ترامپ تنگ شده است.

سناتور لیندسی گراهام: دلم برای ترامپ تنگ شده!
کد خبر: 495287
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۳ ۱۳:۵۷:۳۹

اعتمادآنلاین| لیندسی گراهام، سناتور جمهوریخواه آمریکایی، در صحبتهایی در یکی از برنامه‌های شبکه فاکس نیوز جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را متهم به عدم مقابله زورمندانه با چین و روسیه کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از بیزینس اینسایدر، او اظهار کرد: ما دو حمله سایبری را از سمت خاک روسیه و فکر کنم از سوی سازمانهای روسیه‌ای که موافقت دولت روسیه را دریافت کرده‌اند به اقتصادمان داشته‌ایم. اگر بخواهم با شما صادق باشم آنها احتمالا با یکدیگر همکاری دارند.

او اضافه کرد: آیا بایدن از اروپایی‌ها تقاضا می‌کند که برای مقابله با سایبرتروریسم روسیه کاری انجام دهند؟ آیا او حتی صحبتی درباره آنچه ما باید برای مهار چین انجام دهیم می‌کند؟ خیر. البته همه اینها فقط پر از صحبتهای غلط و سرخوشانه هستند. من دلم برای ترامپ تنگ می شود.

گراهام به شکلی فزاینده به طرح سوال درباره احتمال نشات گرفتن کروناویرس از یک لابراتوار در شهر ووهان پرداخته است؛ ادعایی که چین آن را رد کرده است.

گراهام در مقاله‌ای در پایگاه فاکس نیوز نوشت: من در ذهنم تردیدی ندارم ترکیب دو رخداد شامل مخالفت قاطع دانشمندان برجسته با تئوری درز ویروس از لابراتوار به همراه اقدام مقامهای وزارت امور خارجه در تعطیل کردن تحقیقات بیشتر دو مورد از مهمترین رخدادهای چرخه انتخابات 2020 را رقم زدند. اگر آنها به این اتهام باور داشتند، کلیت محتوا، لحن و تمرکز انتخابات 2020 وارد مسیری متفاوت می شد.

او در مصاحبه با فاکس نیوز با طرح این ادعا که عوامل بد از ترامپ می ترسند، گفت: بیایید تنها صادق باشیم. اشخاص بد از ترامپ می‌ترسیدند. چه کسی از بایدن می‌ترسد؟ اروپایی‌ها همچنان که چین دموکراسی هنگ کنگ را بر می‌چیند و در نسل کشی علیه اویغورها دخیل است درباره یک توافق تجاری با چین حرف می‌زنند. این من را متحیر می کند.

اوگفت: آنها صحبت از بازگشت به توافق هسته‌ای با ایران می‌کنند. من به شما یک چیز را می‌گویم، اسرائیلی‌ها دلشان برای یک رئیس‌جمهور قدرتمندتر آمریکا تنگ شده است.

گراهام که در انتخابات سال گذشته میلادی به چهارمین دور سناتوری رسید، در حالی که زمانی یک منتقد ترامپ بود بعد تبدیل به هم‌پیمان سرسخت او شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها