کد خبر: 495339
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۳ ۱۵:۴۹:۲۹
| |

انتقاد اشمایکل از یوفا بابت ازسرگیری دیدار دانمارک - فنلاند

اسطوره فوتبال دانماک از یوفا بابت از سرگیری دیدار تیم ملی این کشور با فنلاند در مرحله گروهی یورو 2020 انتقاد کرد.

انتقاد اشمایکل از یوفا بابت ازسرگیری دیدار دانمارک - فنلاند
کد خبر: 495339
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۳ ۱۵:۴۹:۲۹

اعتمادآنلاین| تیم ملی فوتبال دانمارک شب گذشته (شنبه) در حالی در اولین بازی‌اش در گروه B مسابقات یورو 2020 در خانه خود مقابل فنلاند تن به شکست یک - صفر داد که این بازی تحت‌الشعاع اتفاقی قرار گرفت که در اواخر نیمه اول برای کریستین اریکسن افتاد. در دقیقه 43 این بازی هافبک دانمارک ناگهان بیهوش و نقش بر زمین شد که بلافاصله با مداخله سیمون کیائر کاپیتان دانمارک و اقدام به موقع تیم پزشکی حاضر در محل احیا شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اریکسن در ادامه برای درمان‌های تکلمیلی به بیمارستانی در شهر کپنهاگ منتقل شد و اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) هم تصمیم گرفت که این بازی از ساعت 20:30 به وقت محلی (23 به وقت ایران) و از دقیقه 43 از سر گرفته شود.

پیتر اشمایکل اسطوره فوتبال دانمارک و منچستریونایتد که پسرش در این بازی در درون دروازه دانمارک بود، با انتقاد از تصمیم یوفا برای ازسرگیری این بازی آنهم با آن شرایط روحی و روانی بازیکنان دانمارک به «بی‌بی‌سی رادیو 5» گفت: این بدترین دو ساعت دوران فوتبال من خواهد بود. چنین اتفاق وحشتناکی می‌افتد و یوفا به بازیکنان دو گزینه می‌دهد که یا همین حالا بروید و بازی کنید یا اینکه ساعت 12 روز یکشنبه بازی کنید؟ این دیگر چه گزینه‌ای است؟ نتیجه بازی کاملاً بی‌ربط است.

منظورم این است که بازیکنان در این شرایط چطور می‌توانند بازی کنند؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها