عروس ترامپ: علیه به روی مهاجران اسلحه بکشید

نمی‌دانم به کسانی که در مرز جنوبی زندگی می‌کنند، چه می‌گویید. فکر می‌کنم بهتر است مسلح شوند، اسلحه به دست بگیرند و آماده باشند و شاید مجبور شوند مسائل را به دست خودشان بگیرند

عروس ترامپ: علیه به روی مهاجران اسلحه بکشید
کد خبر: 495376
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۳ ۲۰:۳۲:۳۵

اعتمادآنلاین| «لارا ترامپ» عروس رئیس‌جمهور سابق آمریکا که احتمالا در انتخابات سنا در سال 2022 شرکت خواهد کرد، از ساکنان مرزهای جنوبی آمریکا خواست در برابر مهاجرانی که قصد ورود به این کشور را دارند، اسلحه به دست بگیرند و آماده باشند.

به گزارش فارس، به گزارش پایگاه خبری آمریکایی «بیزنس اینسایدر»، او در یکی از برنامه‌‌های شبکه «فاکس نیوز» طرح‌های دولت بایدن برای امنیت مرزی را مورد انتقاد قرار داد و آن‌ها را ننگین خواند و گفت: نمی‌دانم به کسانی که در مرز جنوبی زندگی می‌کنند، چه می‌گویید. فکر می‌کنم بهتر است مسلح شوند، اسلحه به دست بگیرند و آماده باشند و شاید مجبور شوند مسائل را به دست خودشان بگیرند.

او همسو با نظر ترامپ که مخالف سرخت ورود مهاجران بود و سیاست‌های سختگیرانه‌ای را برای مقابله با این مسئله اعمال کرده بود، در خصوص مهاجرانی که قصد دارند از مرزهای جنوبی آمریکا وارد این کشور شوند، گفت: این افراد هرگز نباید این سفر خطرناک را به اینجا انجام دهند.

موضع تند و افراطی او انتقادات زیادی در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت و بسیاری گفتند که سخنان او می‌تواند خشونت پارتیزانی را ترویج کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها