وزارت صمت:

جلسات کارگروه تنظیم بازار هفتگی و بطور مستمر برگزار می‌گردد

معاونت بازرگانی داخلی اعلام کرد: جلسات کارگروه تنظیم بازار به صورت هفتگی و بطور مستمر در وزارت صمت برگزار می‌گردد.

جلسات کارگروه تنظیم بازار هفتگی و بطور مستمر برگزار می‌گردد
کد خبر: 495462
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۴ ۰۹:۴۲:۲۹

اعتمادآنلاین| بدنبال انتشار خبری با عنوان " کارگروه تنظیم بازار اشکالات ساختاری دارد " در گفت‌وگوی حجت‌الاسلام حسن شجاعی، ‌بدینوسیله توضیحات ارسالی از سوی معاون بازرگانی داخلی و دبیرکارگروه تنظیم بازار بمنظور شفاف‌سازی موضوع و آگاهی مخاطبان آن خبرگزاری به شرح زیر ارائه می گردد :


به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارگروه تنظیم بازار حسب مصوبات بالادستی با حضور 14 عضو با مسئولیت وزیر صنعت، معدن و تجارت تشکیل گردیده است.


حسب تفویض اختیار صورت گرفته، مسئولیت دبیرخانه کارگروه تنظیم بازار از سوی وزیر به معاون بازرگانی داخلی واگذار و مقرر گردیده است مصوبات جلسه کارگروه با امضای دبیر کارگروه ابلاغ گردد.


جلسات کارگروه به صورت هفتگی و بطور مستمر در وزارت صمت برگزار می‌گردد. لازم به توضیح است تعدادی از جلسات با حضور قائم مقام وزیر و یا مقام عالی وزارت و بعضاً در حضور معاون اول محترم رییس جمهور نیز برگزار گردیده است.


برگزاری جلسات به ریاست دبیر کارگروه رویدادی متداول است که در اکثر ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور از جمله دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی نیز در حال انجام است.


با توجه به موارد مذکور، برگزاری کارگروه تنظیم بازار با مسئولیت دبیرکارگروه منافاتی با شأن و حیطه وظایف تنظیم بازار ندارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها