مهران مهام؛ تهیه‌کننده «بوتیمار»:

رقابت عجیب و غریب تلویزیون با شبکه نمایش خانگی

مهران مهام، تهیه‌کننده «بوتیمار» گفت: تولیدات شبکه نمایش خانگی روی دستمزد بازیگران و حتی عوامل پشت صحنه تلویزیون تاثیر گذاشته است، ولی صدا و سیما به عنوان یک بخش دولتی نمی‌تواند دستمزدهای بالای شبکه نمایش خانگی که یک بخش خصوصی است را به بازیگران تلویزیون پرداخت کند.

رقابت عجیب و غریب تلویزیون با شبکه نمایش خانگی
کد خبر: 495466
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۴ ۰۹:۴۷:۵۲

اعتمادآنلاین| مهران مهام تهیه‌کننده تلویزیون درباره تاثیر پرداخت دستمزدها در تولیدات شبکه نمایش خانگی روی دستمزد بازیگران تلویزیون، عنوان کرد: تولیدات شبکه نمایش خانگی روی دستمزد بازیگران و حتی عوامل پشت صحنه تلویزیون تاثیر گذاشته است، ولی صدا و سیما به عنوان یک بخش دولتی نمی تواند دستمزدهای بالای شبکه نمایش خانگی که یک بخش خصوصی است را به بازیگران تلویزیون پرداخت کند.

به گزارش برنا، مهام ادامه داد: تلویزیون برای ساخت آثار تولیدی بودجه ثابتی دارد و نرخ دستمزدهایش به بازیگران و عوامل تولید تغییر پیدا نمی کند.

او معتقد است: بودجه ای که در بخش خصوصی وجود دارد در بخش دولتی خبری از آن نیست و حتی امکان پذیر نیست که بودجه سازمان افزایش پیدا کند و راه دیگری هم برای تغییر این وضعیت وجود ندارد.

وی افزود: به نظرم رقابت عجیب و غریبی است در حدی که فاصله دستمزد شبکه نمایش خانگی در مقایسه با دستمزدهای تلویزیون حدود 3 تا 5 برابر بیشتر است.

این تهیه کننده در خصوص هزینه های تولید در سال جاری گفت: امسال هزینه‌های تولید به نسبت سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

بطوریکه تهیه کننده ها در ساخت تولیدات با قیمت های جدید هزینه می کنند، ولی بودجه هنوز با برآورد نرخ پارسال به آن ها پرداخت می شود.

مهام در پایان گفت: به طور مثال در تلویزیون هزینه پرداختی برای کد پذیرایی اعم از صبحانه، نهار و میان وعده 50 هزار تومان است.

در واقع با این قیمت شاید فقط بتوان فقط هزینه نهار را پرداخت کرد. برای تغییر این وضعیت هم کاری هم از دست تهیه کننده برنمی آید. امیدوارم این شرایط تغییر پیدا کند و وضعیت بهتر شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها