امیر ابراهیم رسولی، سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب:

انتخابات 1400| فهرست شورای ائتلاف برای شورای شهر تغییر نمی‌کند / پای فهرست منتشر شده می‌ایستیم

سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب گفت: فهرست ائتلاف همان لیست 21 نفری است که منتشر شده و تغییری نخواهد کرد. فهرست‌های مختلف به صورت فیک منتشر می‌شود کسی که خارج از فرآیند بخواهد عمل و بی قاعده رفتار کند کوتاه نمی‌آییم؛ چراکه حق سایر افراد را ضایع خواهد کرد.

انتخابات 1400| فهرست شورای ائتلاف برای شورای شهر تغییر نمی‌کند / پای فهرست منتشر شده می‌ایستیم
کد خبر: 495470
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۴ ۰۹:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| امیر ابراهیم رسولی، سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب درباره دو فهرست منتشر شده برای انتخابات شورای شهر توسط شورای ائتلاف و وحدت، اظهار کرد: به هیچ عنوان در لیست ائتلاف نیرو‌های انقلاب که براساس فرآیند منطقی جلو بردیم و کاندیدا‌ها در فرآیند مصاحبه شرکت کردند را تغییر نخواهیم داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب افزود: پای فهرست منتشر شده می‌ایستیم و حق کاندیدا‌هایی که در فرآیند قرار گرفتند را رعایت می‌کنیم و این عین عدالت است که اجازه ندهیم در شب آخر تغییرات در فهرست اعمال شود؛ به همین منظور مصوبه تعهد به لیست را نیز امضا کردیم و طبق آن عمل می‌کنیم.

رسولی با اشاره به اینکه فهرست ائتلاف همان لیست 21 نفری است که منتشر شده و تغییری نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: فهرست‌های مختلف به صورت فیک منتشر می‌شود کسی که خارج از فرآیند بخواهد عمل و بی قاعده رفتار کند کوتاه نمی‌آییم؛ چراکه حق سایر افراد را ضایع خواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها