کد خبر: 495521
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۴ ۱۱:۰۳:۰۳
| |

کره شمالی ساخت دیوار و نرده را در مرز با چین تسریع می کند

یک رسانه مستقر در کره جنوبی در گزارشی مدعی شد که کره شمالی با هدف جلوگیری از ورود کرونا به داخل کشور، به ساخت دیوارهای بتونی و سیم های ولتاژ بالا در کل مرز چین و کره شمالی ادامه می دهد.

کره شمالی ساخت دیوار و نرده را در مرز با چین تسریع می کند
کد خبر: 495521
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۴ ۱۱:۰۳:۰۳

اعتمادآنلاین| تارنمای «کره شمالی دیلی» که توسط مخالفان دولت کره شمالی در کره جنوبی اداره می شود روز دوشنبه در گزارشی نوشت: بتازگی نیز رهبران کره شمالی برای تسریع در ساخت و ساز این دیوارها یک گروه از نیروهای ضربت را به مناطق مرزی خاصی در استان یانگ گانگ اعزام کرده اند.

به گزارش ایرنا، بر اساس این گزارش، مقامات حدود 1800 تا 2000 پرسنل وابسته به این گروه از نیروهای ضربت را به هوچانگ (شهرستان کیم یونگ جیک)، سینپا (شهرستان کیم جونگ سوک) و سامسو در استان یانگ گانگ اعزام کرده اند.

گفته می شود این نیروها تا حد زیادی متشکل از کارگران متعلق به موسسات زیر مجموعه وزارتخانه ها است که کارهای عمومی مانند احداث جاده ها و شهرسازی را اداره می کنند. وزارت کار هم پرسنل این گروه را انتخاب و مجهز کرده است.

این گزارش می افزاید: اعضای گروه ضربت قول داده اند که ساخت دیوارها و سیم های فشار قوی را در کیم یونگ جیک، ‌کیم جونگ سوک و سامسو ظرف یک ماه به پایان برسانند.

این روزنامه می افزاید: قبل از رفتن به مرز، اعضای گروه ضربت نامه وفاداری خود را برای رهبر کره شمالی کیم جونگ اون ارسال کرده اند. آنها در این نامه متعهد شده اند که هرگز به سستی و بی احتیاطی روی نخواهند آورد و سوگند یاد کرده اند که برای تقویت اقدامات ضد همه گیری علیه کرونا در مرز، ساخت یک «دیوار ضد گلوله» را ظرف یک ماه انجام دهند.

اقدامات کره شمالی برای جلوگیری از ورود کرونا به داخل کشور در حالی است که این کشور مدعی است تا کنون هیچ موردی از ابتلا به کرونا گزارش نشده است و این اقدامات جنبه احتیاطی دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها