نصرت‌الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

حضور مردم در انتخابات مقدمه گشایش در وضعیت کشور است / بی‌تفاوتی نسبت انتخابات ریاست‌جمهوری گناه نابخشودنی است

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: سیاست کلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چه در مرکز و چه در تمامی استان‌ها این است که برای حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی، از تمامی امکانات و ظرفیت این نهاد استفاده نماییم.

حضور مردم در انتخابات مقدمه گشایش در وضعیت کشور است / بی‌تفاوتی نسبت انتخابات ریاست‌جمهوری گناه نابخشودنی است
کد خبر: 495572
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۴ ۱۲:۴۶:۱۹

اعتمادآنلاین| قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: علیرغم نارضایتی فراگیر مردمی از وضعیت اسفبار اقتصادی کنونی و مطالبات بحق مردمی، بی‌تفاوتی نسبت به سرنوشت‌ساز ترین انتخابات ریاست جمهوری ممکن است خسارت جبران ناپذیری و گناه نابخشودنی را در پی داشته باشد.

به گزارش ایلنا، نصرت الله لطفی در جلسه‌ای که به صورت ارتباط تصویری با حضور روسا و سرپرستان دفاتر استانی این نهاد برگزار شد پیرامون اهمیت انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و شاخص‌ترین نماد مردم سالاری دینی، مشارکت مردم در تعیین سرنوشت سیاسی کشور، به‌نمایش گذاشتن اراده ملی و تجلی عظمت، اقتدار و شوکت سیاسی ملت است که به رخ جهانیان کشیده شده و تأثیر گذار و راهگشا در روابط و معادلات بین المللی است و برگزاری هرچه پرشورتر و عالمانه آن، عامل حل معضلات و مشکلات کنونی جامعه، شکست توطئه‌ها و فتنه‌ها، یأس معاندین و سیلی محکم به چهره دشمنان قلمداد می‌شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: شرکت گسترده و آگاهانه در انتخابات، حق فردی توأم با احساس مسئولیت در نقش آفرینی سیاستگذاری‌های آتی جامعه، التزام عملی به اسلام با عمل به وظیفه مهم شرعی به عنوان واجب عینی و عقلی برای حفظ اسلام و یکی از مهمترین راهکارهای صیانت از نظام مقدس اسلامی می‌باشد که عمل به این وظیفه بر همگان لازم و تکلیف شرعی است.

وی گفت: علیرغم نارضایتی فراگیر مردمی از وضعیت اسفبار اقتصادی کنونی و مطالبات بحق مردمی، بی‌تفاوتی نسبت به سرنوشت‌ساز ترین انتخابات ریاست جمهوری ممکن است خسارت جبران ناپذیری و گناه نابخشودنی را در پی داشته باشد.

لطفی گفت: اگرچه تمامی انتخابات در ایران از اهمیت خاصی برخوردار بوده و هست ولی انتخابات پیش‌رو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به این که حضور گسترده مردم در انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری مقدمه تحول و گشایش در وضعیت کشور است، گفت: سیاست کلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چه در مرکز و چه در تمامی استان‌ها این است که برای حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی، از تمامی امکانات و ظرفیت این نهاد استفاده نماییم و هر اقدامی که بتوانیم به تحقق حضور حداکثری داشته باشیم، هیچ مضایقه‌ای نباید صورت بگیرد که این مهم به عنوان وظیفه‌ای شرعی، تکلیف دینی و انقلابی در این مقطع حساس است و می‌بایست به نحو شایسته انجام شود.

نصرت الله لطفی گفت: بسیاری از مراجع عظام تقلید از شرکت در انتخابات به عنوان واجب عینی یاد می‌کنند و مردم متدین ایران اسلامی قطعاً از وظیفه شرعی خودشان غفلت نخواهند کرد.

این مقام مسئول افزود: امروز نظام سلطه به دنبال' نه' به انتخابات است و ما باید این را تبدیل به 'آری' کنیم وبا حضور حداکثری در انتخابات پیش‌رو شرکت نماییم.

وی در خطاب به همکاران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سراسر کشور، یادآور شد: هر اقدامی که در راستای حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری داشته اید اجرتان با خداوند متعال و هر گونه اقدامی که در روزهای آتی برای حضور پرشور مردم متصور است به عنوان اولویت اول در دستور کار قرار گیرد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: یکی از اقداماتی که تمامی استان‌ها طی این چند روز باقی مانده باید انجام دهند بهره‌مندی از ظرفیت رسانه‌های استانی است.

نصرت الله لطفی تصریح کرد: رسانه‌های استانی با انتشار بیانات حکیمانه و راهگشای امامین انقلاب و توجه به وصایای شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و همچنین بهره‌مندی از اطلاعیه، بیانیه و فراخوان‌هایی که به منظور حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو صادر می‌شود می توانند با حضور موثر خود در صحنه انتخابات همچون گذشته نقش بسزایی را در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان ایفا نمایند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها