کد خبر: 495754
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۵ ۰۸:۳۱:۱۲
| |

استاندار تهران:

نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری در شعب حضور می‌یابند

استاندار تهران با تاکید بر اهمیت انتخابات پیش رو گفت: فقط ناظرین کاندیداهای ریاست جمهوری می توانند در شعب اخذ رای حضور داشته باشند.

نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری در شعب حضور می‌یابند
کد خبر: 495754
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۵ ۰۸:۳۱:۱۲

اعتمادآنلاین| انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا در استان تهران اظهار داشت: در آستانه چهار انتخابات در استان تهران هستیم و با توجه به اینکه انتخابات ریاست جمهوری یک انتخابات ملی است، در این جلسه مصوب شد فقط ناظرین کاندیداهای ریاست جمهوری در شعب حضور پیدا کنند.


به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: در مورد سه انتخاب دیگر که جنبه محلی دارد و از آنجا که در هر شعبه 25 عوامل اجرای، نظارتی و انتظامی حضور دارند و به اندازه کافی شاهد تراکم جمعیت هستیم، این اختیار را به عوامل اجرایی و نظارتی شهرستان ها دادیم که در جلسه ای توجیهی با کاندیدای شورای شهر، خبرگان رهبری و مجلس مذاکره کنند تا با اعتماد به عوامل اجرایی و نظارتی از معرفی نماینده برای حضور در شعب اخذ رأی خودداری کنند که این اقدام باعث می شود تا از ازدحام در شعب جلوگیری شده و سلامت رای دهندگان و عوامل شعبه و ناظرین به خطر نیفتد.

استاندار تهران در خصوص واکسن کرونا نیز گفت: حدود 946 هزار واکسن در مراکز 75 گانه استان تزریق شده است و منتظریم واکسن های وارداتی که خریداری شده در اولین فرصت تحویل بگیریم تا واکسیناسیون تداوم پیدا کند.

محسنی بندپی با اشاره به اخذ مجوز تزریق اضطراری واکسن برکت اذعان داشت: با این مجوز نسبت به واکسیناسیون تولید داخل در اولین فرصت اقدام خواهیم کرد تا روند واکسیناسیون بر اساس گروه سنی که هم ستاد ملی کرونا مصوب کرده و هم توصیه سازمان جهانی بهداشت است تداوم پیدا کند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در 6 حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و 372 شهر و چهل هزار و 620 روستا و تیره عشایری 28 خرداد 1400 برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها