یدالله طاهرنژاد، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران:

انتخابات 1400| همتی گزینه مناسب‌تری از مهرعلیزاده است / اصلاح‌طلبان باید موضع خود را مشخص کنند / جبهه اصلاحات بخواهد، مهرعلیزاده از انتخابات کناره‌گیری می‌کند

یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: شرایط امروز کشور نیاز به یک متخصص اقتصاد دارد چرا که مشکلات معیشتی هستند و در این راستا، همتی گزینه مناسب تری نسبت به مهرعلیزاده است. البته که مهرعلیزاده از دوستان خوب ما است و قطعا در دولت همتی جایگاه خواهد داشت.

انتخابات 1400| همتی گزینه مناسب‌تری از مهرعلیزاده است / اصلاح‌طلبان باید موضع خود را مشخص کنند / جبهه اصلاحات بخواهد، مهرعلیزاده از انتخابات کناره‌گیری می‌کند
کد خبر: 495784
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۵ ۰۹:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین| یدالله طاهرنژاد، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در رابطه با آخرین آمار مشارکت بر اساس پایان مناظرات انتخاباتی اظهار کرد: آمار مشارکت بعد از مناظرات سوم که بسیار غنی تر از قسمت اول و دوم بود و موضوعات جدی تری طی مناظره مطرح شد با تغییر و تحول مواجه شد؛ به نظر می رسد مناظره سوم موثر بود کما اینکه سه روز تا پایان زمان تبلیغات و رای گیری فرصت باقی است.

به گزارش برنا، او افزود: جبهه اصلاحات عملا وارد انتخابات شد و در خصوص مجلس و شوراها تصمیم گیری کرد اما اینکه در انتخابات ریاست جمهوری هواداران خود را منتظر بگذارد کار عقلانی نیست و باید در این رابطه هم موضع گیری خود را اعلام کند.

عضو حزب کارگزاران تاکید کرد: شرایط امروز کشور نیاز به یک متخصص اقتصاد دارد چرا که مشکلات معیشتی هستند و در این راستا، همتی گزینه مناسب تری نسبت به مهرعلیزاده است. البته که مهرعلیزاده از دوستان خوب ما است و قطعا در دولت همتی جایگاه خواهد داشت.

طاهرنژاد ادامه داد: احتمالا تصمیم جبهه این باشد که از کسی که طبق نظرسنجی ها بیشترین اقبال را دارد، حمایت کند و تصمیم عقلانی این است که فردی که جامعه رای بیشتری به او دارد به نفع دیگری انصراف بدهد.

او در پایان گفت: مهرعلیزاده معمولا با تصمیمات جبهه اصلاحات همراه بوده است و اگر که جبهه از او بخواهد، کناره گیری می کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها