کد خبر: 495793
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۵ ۰۹:۵۳:۰۰
| |

نامزد ششمین دوره شورای شهر تهران:

شورای لیست‌های سیاسی، ناقض انگیزه قانونگذار در انتخابات شهر برای شهروندان است!

نامزد ششمین دوره شورای شهر تهران گفت: لیست‌های جناح‌های سیاسی در انتخابات شوراهای شهر نه تنها در جا زدن در گذشته است، بلکه انتصابات مهندسی شده سیاسیون بر مقدورات اجرایی و اجتماعی شهر و شهروندان است.

شورای لیست‌های سیاسی، ناقض انگیزه قانونگذار در انتخابات شهر برای شهروندان است!
کد خبر: 495793
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۵ ۰۹:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدمهدی درخشنده، نامزد ششمین دوره شورای شهر تهران گفت: برای عبور از گذشته و تحول آفرینی در شهرم وارد رقابت انتخاباتی شده ام!

به گزارش اعتمادآنلاین ، وی افزود: شورای لیست های سیاسی، مطلوب شهر و به منفعت شهروندان نیست و لیست های سیاسی برای شورای شهر علاوه بر در جا زدن، تکرار گذشته خسارت بار و مفسده زا است.

وی ادامه داد: شورای برگزیده از لیست جناحهای سیاسی، وامدار پدر خوانده گی و ساخت فساد در قبل از تشکیل شوراها است و چنین شورایی مطلوب شهر و به منفعت شهروندان نیست!

کارشناس ارشد مدیریت استراتژیک و مطالعات شهری گفت: برای تغییر وضع موجود به وضعیت مطلوب؛ دانش، شجاعت و نشاط جوانی و تطور نسلی لازم است.

وی افزود: حضور افراد تکراری در شورای شهر تهران به ضرر جامعه است چراکه این افراد امتحان خود را پس داده اند و اگر بنا بر کار کردن برای مردم داشتند در همان مدت چهارساله که زمان کمی هم نیست برای شهر و شهروندان مفید و موثر واقع می شدند.

وی ادامه داد: نامزد لیستی، منتخب مردم و شهروندان نیست، منتخب از قبل تعیین شده ی جناح های سیاسی و نماینده آنها است.

وی در پایان گفت: در انتخابات شورای شهر باید از گذشته و از لیست های سیاسی و پدر خوانده گی‌های جناحی و مفسده انگیزی های تکراری عبور کنیم و شهروندان برای خواسته های خود شخصا نمایندگانشان را انتخاب و برگزینند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها