نام کشتی گیر قمی در لیست نهایی اعزامی به المپیک توکیو قرار گرفت

 رئیس هیات کشتی قم گفت: نام کشتی گیر قمی در لیست اعزامی به بازی‌های المپیک 2021 توکیو قرار گرفت تا پس از 32 سال، ورزش قم  بار دیگر دارای نماینده در این رویداد مهم ورزشی باشد.

نام کشتی گیر قمی در لیست نهایی اعزامی به المپیک توکیو قرار گرفت
کد خبر: 495842
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۵ ۱۱:۲۹:۴۸

اعتمادآنلاین| هادی علیایی با اشاره به اعلام اسامی ملی پوشان اعزامی به بازی های المپیک 2021 توکیو توسط سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی افزود: علیرضا نجاتی کشتی گیر جوان و آینده دار قم در وزن 60 کیلوگرم برای پرچم مقدس جمهوری اسلامی در این رقابت ها به مصاف حریفان خود می‌رود.

وی تاکید کرد: علیرضا نجاتی که با کسب عنوان سومی در رقابت‌های جهانی سال 2019 جواز حضور در بازی‌های المپیک توکیو را به دست آورده، از امیدهای کسب مدال کشورمان در بازی‌های المپیک است.

رئیس هیات کشتی قم افزود: بدین‌ترتیب بعد از مهدی مرادی‌گنجه که در سال 1988 از رشته کشتی فرنگی سهمیه حضور در بازی‌های المپیک سئول را برای ورزش قم به دست آورد، این دومین بار است که ورزش این استان صحاب سهمیه المپیک شده است.

علیایی ادامه داد: علیرضا نجاتی جوان آینده‌دار و موفق کشتی فرنگی استان قم است که از سن نوجوانی عضو تیم‌های ملی اعزامی ایران به رقابت‌های برون‌مرزی مختلف است و تجربیات و مدال‌های ارزشمندی از مسابقات آسیایی و جهانی این رشته کسب کرده است.

رقابت های کشتی بازی المپیک توکیو روزهای 10 تا 16 مردادماه برگزار می شود.

علاوه بر نجاتی، محمدرضا گرایی در وزن 67 کیلوگرم، محمدعلی گرایی در وزن 77 کیلوگرم،‌ محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم و همچنین امین میرزازاده در وزن 130 کیلوگرم دیگر نمایندگان کشتی کشورمان در رقابت های المپیک توکیو هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها