کد خبر: 495990
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۵ ۱۶:۱۳:۳۳
| |

سردار اشتری، فرمانده ناجا:

مطالبه رهبری برای حضور پرشور در انتخابات باید اجابت شود

فرمانده ناجا گفت: رهبر معظم انقلاب ابتدا حضور پرشور و سپس انتخاب اصلح که با ویژگی هایی همچون اعتماد به جوانان، دلسوز مردم، ظلم ستیز، مقابله با مفاسد و انقلابی گری معرفی شده را از مردم مطالبه کرده اند که باید اجابت شود.

مطالبه رهبری برای حضور پرشور در انتخابات باید اجابت شود
کد خبر: 495990
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۵ ۱۶:۱۳:۳۳

اعتمادآنلاین| سردار حسین اشتری در مراسم وداع و تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده ناجا یوسف زنجانی پور قنبری افزود: امروز باید راه شهدا را ادامه دهیم تا اقتدار، آرامش و امنیت و پیشرفت برای ایران اسلامی به ارمغان آوریم؛ اما اگر از این مسیر خارج شدیم در حقیقت از ارزش‌ها فاصله گرفته ایم بنابراین وظیفه همه ما این است که در انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه به تاسی از فرمان رهبری شرکت کرده و با بصیرت رای خودمان را به صندوق آرا بیندازیم.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: علت پیروزی رزمندگان اسلام در این دوران اخلاص و تبعیت از ولایت فقیه بود چون خداوند وعده داده کسانی که مرا یاری کنند را یاری خواهم داد، به همین دلیل با رشادت این شهدای بزرگوار، ایران در تمام دنیا سربلند شده است. بعد از دفاع مقدس نیز جوانان ایران اسلامی و کسانی که عشق به رهبری، انقلاب و وطن داشتند با تاسی از شهدا در جبهه های مختلف پیروز شده و به پیشرفت های زیادی نائل شدند.

فرمانده ناجا اضافه کرد: یکی از این عرصه ها عرصه دفاعی است که امروزه حرف های زیادی را برای گفتن در تمام جهان و منطقه داشته که این امر به برکت روحیه جهادی بوده است. در عرصه پزشکی نیز به تاسی از روحیه شهدا پیشرفت های زیادی حاصل شد به طوری که امروزه واکسن کرونای ایران به تایید رسیده و وزارت بهداشت به موفقیت های زیادی نائل شده است چون سازندگان واکسن با روحیه جهادی و اخلاص زیاد تلاش های مستمری برای تحقق این هدف بزرگ داشتند.

سردار اشتری به توصیه شهدا در وصیت نامه های آنها اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین توصیه های شهدا در وصیت نامه ها این بوده که همیشه از ولی فقیه تبعیت کنند و از این امر به عنوان تکلیف یاد کردند.

وی افزود: همه ما باید از خود سوال بپرسیم که این شهدای عزیز از ما چه خواسته و انتظاری دارند و هدفشان از رفتن به جبهه های حق علیه باطل و جنگیدن با دشمنان چه بوده است. این شهدای بزرگوار در دوران دفاع مقدس به ندای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) لبیک گفته و در عرصه جهاد شرکت کردند و صرف نیتشان در دفاع مقدس کسب رضایت الهی بود تا امنیت و آرامش و اقتدار و عزت امروزی را برای ملت ایران به ارمغان بیاورند.

سردار اشتری افزود: رهبر معظم انقلاب شرکت در انتخابات را وظیفه دینی، شرعی و ملی ایرانیان دانسته و حضور پرشور و مشارکت حداکثری را از ما خواسته اند که این امر صرفا به معنای شرکت خودمان در انتخابات نیست و باید دوستان و فامیل را به شرکت در انتخابات تشویق و ترغیب کنیم.

فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود گفت: طبق نظرسنجی های صورت گرفته توسط چهار نهاد افکارسنجی مختلف در بین 30 دستگاه مختلف کشور، بیشترین اعتماد مردمی را نیروی انتظامی کسب کرده و همواره بین رتبه یک تا سه را در این مقوله کسب کرده است و این جای افتخار و امیدواری برای نیروی انتظامی دارد.

وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب ابتدا حضور پرشور و سپس انتخاب اصلح که با ویژگی هایی همچون اعتماد به جوانان، دلسوز مردم، ظلم ستیز، مقابله با مفاسد و انقلابی گری معرفی شده را از مردم مطالبه کرده اند که باید اجابت شود.

سردار محمد زارعی معاون نیروی انسانی ناجا نیز در این مراسم گفت: همه ما امروز توفیق این را داریم که این شهید بزرگوار را بعد از 33 سال بدرقه کنیم. ر اشتری افزود: شهید زنجانی پور سرباز ناجا یا همان ژاندارمری سابق بود که در منطقه زبیدات عراق در سال 1367 به فیض شهادت نائل آمدند.

وی یادآور شد: سابقه این شهید بزرگوار نشان می دهد وی در خانواده ای مومن، متدین و انقلابی در استان گیلان به دنیا آمد و سپس در دوران جنگ تحمیلی به عنوان سرباز راهی جبهه حق علیه باطل شد، متاسفانه پدر این شهید بزرگوار سه سال و مادر ایشان 18 سال پس از شهادتش از دنیا رفتند.

زارعی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نیروی انتظامی ایران ویژگی های شاخص بسیاری دارد که یکی از آنها این است که در شهادت همیشه به روی کارکنان و خدمتگزاران آن باز است به طوری که رهبر معظم انقلاب نیز از این نیروها به عنوان مجاهدان فی سبیل الله نام برده است.

سردار اشتری نیز افزود: نیروی انتظامی تاکنون بیش از پنج هزار شهید در راه امنیت کشور تقدیم کرده است؛ 28 هزار نیرو در دوران های مختلف به درجه جانبازی مفتخر شده اند که نیمی از آنها بعد از جنگ تحمیلی عراق علیه ایران بوده است، همچنین ناجا 2 هزار آزاده نیز دارد. به طور کلی در دوران دفاع مقدس 180 هزار رزمنده از ناجا در جبهه های جنگ حضور داشتند و نیروی انتظامی همچنان چشم انتظار بیش از 480 شهید جاوید الاثر خود است.

وی ادامه داد: به طور کلی در دوران دفاع مقدس 180 هزار رزمنده از ناجا در جبهه های جنگ حضور داشتند و نیروی انتظامی همچنان چشم انتظار بیش از 480 شهید جاوید الاثر خود است.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در 6 حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و 372 شهر و چهل هزار و 620 روستا و تیره عشایری 28 خرداد 1400 برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها