کد خبر: 496019
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ ۰۷:۲۹:۰۰
| |

فرشته طائرپور:

«لاله» از جنس سینمای آپارتمانی این روزها نیست

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «آینه‌های روبرو» با اشاره به امتیازهای فیلم «لاله» تاکید کرد این اثر در سینمای آپارتمانی این روزها نوآورانه و تازه است.

«لاله» از جنس سینمای آپارتمانی این روزها نیست
کد خبر: 496019
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ ۰۷:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| تهیه‌کننده فیلم سینمایی «آینه‌های روبرو» با اشاره به امتیازهای فیلم «لاله» تاکید کرد این اثر در سینمای آپارتمانی این روزها نوآورانه و تازه است.


به گزارش اعتمادآنلاین، فرشته طائرپور تهیه‌کننده سینما درباره فیلم «لاله» گفت: «لاله» یکی از سخت ترین و طولانی ترین تولیدات سینمای ایران بوده و خوشحالم که به سرانجام رسید و روی پرده رفت. با توجه به نوآوری در فضای فیلم، فیلمبرداری بسیار درخشان آن و موضوعی که «لاله» دارد، حتما برای زنان جوان، فیلمی جذاب است.


این تهیه کننده ادامه داد: «لاله» برای پرده بزرگ سینما ساخته شده و این ویژگی و امتیاز در سینمای امروز ایران که اغلب فیلم‌هایش آپارتمانی هستند، کم اتفاق می‌افتد.

به تهیه کنندگان، کارگردان، بازیگران و عوامل این فیلم خسته نباشید می‌گویم و برایشان آرزوی موفقیت دارم. «لاله» فیلمی سخت بوده و زحمت زیادی برای تولید آن کشیده شده است.


فیلم سینمایی «لاله» به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی پروانه پرتو و تورج منصوری که به زبان انگلیسی تولید شده، محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است.

سارا امیری، ایرج نوذری، نیکی کریمی، سام قریبیان، امیر علی دانایی، میترا حجار، لیلا اوتادی، پیام اینالویی، همایون ارشادی، محمد صادقی، ژوبین رهبر، نیکولاس گولک و ... بازیگران این فیلم هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها