نماینده ولی فقیه در گیلان:

تاکنون گزارش‌های خوبی در راستای حضور مردم در انتخابات در استان ارائه شده است

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان روز گذشته در دیدار مجمع نمایندگان این استان با بیان اینکه حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی یک اصل است، گفت: تا کنون گزارش‌های خوبی در راستای حضور مردم در انتخابات ارائه شده است.

تاکنون گزارش‌های خوبی در راستای حضور مردم در انتخابات در استان ارائه شده است
کد خبر: 496171
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ ۱۱:۱۷:۰۱

اعتمادآنلاین| آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان روز گذشته در دیدار مجمع نمایندگان این استان با بیان اینکه حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی یک اصل است، گفت: تا کنون گزارش‌های خوبی در راستای حضور مردم در انتخابات ارائه شده است.

امام جمعه رشت احاطه و اشراف نمایندگان مردم نسبت به قانون اساسی و بعضی از کمیسیون‌های مجلس را مهم عنوان کرد و افزود: شورا‌ها جزء قوانین بوده، اما درباره زیرساخت‌های آن کاری انجام نشده است.

آیت الله فلاحتی در خصوص انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: مجلس نخستین محل تصمیم گیری برای شورا‌ها محسوب می‌شود و نمایندگان مجلس با رعایت خطوط قرمز باید آن را حفظ کنند.

او با بیان اینکه نمایندگان مجلس در تصمیم‌های استانی باید در کنار همدیگر باشند، تصریح کرد: مجلس عصاره ملت است و بر این اساس باید در اجرای طرح‌ها نظارت داشته باشند.

حجت الاسلام محمد صفری، رئیس مجمع نمایندگان گیلان نیز در این دیدار تلاش برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را وظیفه نمایندگان مجلس عنوان کرد و گفت: تلاش خواص برای انتخاب اصلح بسیار مهم است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها